Första barnet, November-13
Jättetrist att höra! Hoppas att ni snart har en ny lill-fis i magen som allt går bra med :)
Jag är sjukt lättretlig! Blir verkligen ilsken för ingenting. Det värsta är ju att jag bara några min senare känner själv att va fan hålle rja gpå med men i stundens hetta exploderar jag. 12+0 imorgon och privat ultra ljud på fredag.
Ja det är jätteskönt att tagit sig till dessa 12 veckor eftersom jag varit orolig mer eller mindre hela tiden sen jag plussade. Fast nu känns ultra ljudet större igentligen som sker på 12+1. Då får man ju förhoppnignsvis höra att allt ser ok ut än att bara ha dessa 12 veckor att utgå ifrån att allt är ok (inga blödningar elle värk tänker jag).
Gjorde privat ultraljud igår hos mama mia kista. Var i 12+1. Helt fantastiskt att se lillfis och höra att allt ser bra ut. Hon flytta mig fem dagar bakåt så idag är det 11+4 och19 nov är det nya datumet.
Varit och tagit alla prover. Ska lämna ett extra blodprov för att kolla blodsockret då jag är supertörstig och kissar hela tiden. Barnmorskan tyckte det var lite tidigt för att man ska behöva springa på toa hela tiden samt reagerade på att jag är så törstig. Oroar mig inte speciellt mycket känner jag. Harmäven beställt tid nu för rutin ultraljudet, 13 juni blev det. Känns som en hel evighet bort.
1.
2.
3.
4.
5.
6. LH 28år, Visby/Eskilstuna
7
8. Niianne 33år, Västra götaland + Princesspeach 25år, Gävle
9.
10. Mades 29år, Ödeshög
11.sofiapalesjo92 20år, Eskilstuna
12.
13.
14.
15.
16. ReggieW 27 år, Västerås
17.
18.
19. jenny182, 24 år, Åland, Västeråsaren 31 år, Västerås
20.
21.
22. Magnoliaa 26 år, Lund + misstänkt 23år, Norrköping
23. Sommarhallon, 32år, Göteborg
24.
25.
26. OneLife 27 år, Malmö
27.
28.
29. Annvy 31 år, Sundsvall 30.
Uppdaterade listan då jag blev bakåtflyttad fem dagar efter min ultraljud.