Första barnet, November-13
Annvy jag håller tummarna för att allt är okej för er!
Fjonkis: Välkommen! :) Åh vad skönt det måste kännas att kunna känna sig någorlunda "normal" iallafall ;)
Annvy jag håller tummarna för att allt är okej för er!
Fjonkis: Välkommen! :) Åh vad skönt det måste kännas att kunna känna sig någorlunda "normal" iallafall ;)
Fjonkis: Samma här, hade missfall två dagar efter beräknad mensdag, så hade jag bara aldrig vart inne i en fertilitetsutredning där vi vetat exakt när vi skulle ta stickan utan väntat två dagar till så hade vi sluppit all sorg..
Åh va skönt med den magkänslan! :)
Trevligt att byta miljö lite också, håller tummarna att tabletterna fortsätter fungera för dig :)
Jag mår helt okej, tror jag.. Trött som attan och vill sova mest hela tiden men annars är det inga problem.. Bröstsmärtan har börjat avta.. Men jag vågar inte ens tänka på att det kan vara ett dåligt tecken.. ;)
Välkommen hit Molly! :) Och helt underbart att höra Annvy, och sjäääälvklart ska du stanna hos oss ändå :D
Jag längtar som en tok tills på måndag då jag ska få göra ett vul, och just på måndag kliver vi in i v12 så hela veckan kommer ju kännas väldigt speciell :D Och när veckan är över, om allt gått väl, så kommer vi börja sprida ordet :D
Som jag förstått det efter miljontals google-försök så är det när man är förbi v12, det vill säga 12+0. :) Så jag kommer känna mig säkrare först då ;)
Och mitt BF är den 10 november, så välkommen hit! :D
Här kan vi alla samlas och snacka om lyckan, rädslan, smärtorna och allt som hör till en graviditet ;) Någon som har börjat fundera på vagn och sånt än?
Idag ska vi på ultraljud som min fertilitetsläkare erbjöd efter att vi var där i v8.. :) Idag kliver vi in i v12 så nu hoppas jag verkligen att allt ser bra ut..
Tillbaka från ultraljudet och allt såg bara bra ut, blev framflyttad 2 dagar så nu är BF den 8 november. :)
Nu är det dags för mig att släppa min oro och njuuuta av graviditeten. Speciellt så lyckligt lottad som jag är utan några "värre" krämpor mer än tarmfunktionen :D
Hur går det för er alla? Hur mår ni? Och hur mår er partner? :D