Första barnet, November-13
Har vart på RUL i dag och blev tillbaka flyttad 1 vecka så har bf den 18 nov. Kändes helt underbart att se den lill*
Har vart på RUL i dag och blev tillbaka flyttad 1 vecka så har bf den 18 nov. Kändes helt underbart att se den lill*
Jag var på mitt första RUL i går och är i v19. Vill verkligen och hoppas på fler ul . Så underbart att se den lilla. Hen ville ju inte riktigt vara still. Min lilla älskling.
3D vore jätte häftigt , men dom kostar har jag hört? Men jag skulle helt klart klara mig med ett vanligt ul till. Jag hade högt BMI innan.
Min sambos syster fick barn för två år sen så vi tänkte köpa den vagnen som dom hade.. Det är en Emma ljunga och jag ville ha en Emma ljunga innan jag visste att det var det dom hade.
I dag är jag i v19+1 , jag känner att det rör sig men inga sparkar än.
Va på inskrivning i v.9 och första riktiga barn morske besök var i v.12 . Sen var det ul föra veckan allså v.19 . Har inte hört nått hjärtljud än. Ska på nästa möte 23 juli.
Jag är som Dgirl92 i v21 och är beräknad den 18 november. Jag känner sparkar mer och mer för varje dag. Riktigt härligt. Längtar så.
Vi var hos barnmorskan i tisdags och här slog hjärtat i 150 slag. fick lite nya tider ska bland annat på ett Ul i v.36. för att se om bebisen ligger rätt. låg själv i säte när jag ville titta ut , så är lite orolig för det.
96 dagar kvar, vi har köpt skötbord. Vaggan hämtade jag i Norge förra veckan och den står hos min mamma. Sen ska vi köpa ganska mycket av sambons syster.
Hoppas allt går bra med dig och bebisen Mades.
I morgon ska vi till bm och då är det även 80 dagar till bf. Är nu i v.28+2
I natt va vi än vända till förlossningen, Som tur är så såg allt bra ut. jag längtar men , hen får gärna stanna i nån vecka till. Är i v30 +5
Vi åkte in för att jag antagligen fick förvärkar fick väldigt ont i alla fall. Så det var lika bra att åka in och kolla så allt var bra och det var det. Fick lite värk tabletter sen åka hem. Går in i v32 i morgon, så hen får gärna stanna några veckor till.
Tror nog dom flesta känner som ni, jag vet ju inte vad det är för kön så det blir en överraskning. Är det någon som har fått sammandragningar/förvärkar än? Jag har det varje dag nu eller det är mest sammandragningar.
Är i v35 längtar så efter min lilla bebis. Är jätte svullen, börjar bli riktigt jobbigt.
Hur ser man att den håller på att lossna?
I torsdags kom min lille kille 25 dagar förtidigt, blev igångsatt för att jag hade havandeskaps förgiftning.