Första barnet, November-13
Annvy håller tummarna för att allt är som det ska.Ja hur mår alla egentligen? :)
Härligt att höra hörni :)
Jag känner ungefär likadant, trött som bara den hela tiden, väldigt känslig för dofter men även fortfarande bröst som uppenbarligen vill ta död på mig. Tyckte det onda hade lagt ner sig för några dagar sedan men nu är det nästan tillbaka med dubbel styrka, aj aj aj!
Hur har det gått för er jenny182 och Annvy?
Hej och välkommen Sommarhallon!
VUL? Vad härligt, du får uppdatera oss när du varit där :D
Hur mår du då?
Nej jag har inte något liknande.. Men har läst om flera som har beskrivit en liknande känsla som det gått bra för, så tror inte att det måste vara något negativt...
Jag mår väldigt bra förutom tröttheten, ömmande bröst, känsligt luktsinne och KONSTIGA DRÖMMAR! :P Min hjärna lyckas varje natt pussla ihop galna drömmar.
Skönt att fått berätta va jenny182? :)
Jag är så lycklig, var på inskrivningssamtal och det visa sig att göra UL i v.11-13 är rutin här så jag ska göra UL om 15dagar :D Trodde jag skulle få vänta till v.16-18. Nu slipper jag vara så himla avundsjuk på alla som fått se sin bebbe ;)
Ja visst är det? Känns riktigt bra :)
Mina bröst är fortfarande förfärliga och jag måste ha en sport-bh som sitter HÅRT runt bröna för att det inte ska göra ont att röra sig..
Men oj, foglossning redan? Det låter inte kul :( Vad sa BM?
Jag börjar också fundera på mammabyxor, men vill hålla mig till v. 13 iaf så jeansen fortfarande inte är något problem, endast för bekvämlighet :) Men vart har ni handlat mammakläder? Något bra tips? :)
I förrgår kom min syster förbi så då berättade vi för henne och hennes sambo. Fällde faktiskt några tårar, känner verkligen att jag blivit mer gråtmild :P Men GUD så roligt det var att berätta för henne, hon blev otroligt glad.
princesspeach du vill inte lägga till alla i BF-listan i tilläggskommentaren så man har koll på alla? :)