Anonym (vill veta) skrev 2013-04-08 18:51:58 följande:
FÖR ATT HON INTE ÄR TRYGG MED HONOM!
när han är hemma får han komma så ofta han vill, men har inget intresse alls. till bvc är det dumt för honom eftersom hon ställer frågor som han inte kan svara på :/ men jag förstår din poäng
han bor även 10-15 min gångväg bort så han kan inte skylla på att det är för långt att gå/åka för att träffa barnet
nej, men JAG känner personalen och är trygg med dessa. Jag har valt dagis av just den anledningen och om det inte hade varit för långt för mej att ta mej hade jag satt henne på det dagis som min mamma arbetar på.
Sen så är det dagispersonalens arbete att ta hand om barnen som de har, de har valt arbetet oftast för att de har ett intresse av att arbeta med barn. Ett INTRESSE hennes pappa inte har
men men, jag är inte så orolig längre. pratar med familjerätten och de är helt på min sida. ska han ha barnet själv måste han först komma hit och lära känna barnet eftersom han träffat henne för lite och de har ingen realation i dagsläget
nu tar jag en dag i taget istället och ser vad som händer
Hur ska hon kunna bli trygg med honom när du knappt erbjuder umgänge?
Han vill ha mer umgänge, och få ha henne hemma hos sej, men du vägrar. Samtidigt påstår du att han är ointresserad?!
Han vill ju ha mer umgänge med sitt barn men du bromsar det!
Om han stämmer dig så får du räkna med att han får egna helgumgängen, utan dej närvarande.