• Blingbling

    Varför har du det nick som du har?

    Jag tycker det är så kul att se vilka nick alla har valt här inne på FL....men hur kommer det sig att man valt just det nicket man har? Vad är "storyn" bakom det? Jag är lite "småtokig" i smycken som glänser och glimmar - speciellt strass och silver - därför valde jag Blingbling Varför kallar du dig det du gör här inne?

  • Svar på tråden Varför har du det nick som du har?
  • Excentriskan

    Gillar att leka lite med ord. Och som namneet läses kan man vara både och i personlighet samt handling.


    Förolämpningar är argument som används av folk som har fel
  • Vinterankan

    Det var höst när jag gick med så jag längtade efter vintern och så hade jag precis köpt en badanka till min dotter.

  • Eisa

    Smeknamn från min förrförrförra pojkvän som hängt med.

  • Gizmo

    Kommer från filmerna om Gremlings! Tycker att de är jättesöta innan de blir aggressiva! Gizmo var en snäll Gremling och han är sååå söt! Solig

  • KLAJSHUH

    Allt va upptaget så jag tryckte lite på tangenterna. Och så fult det blev men va fasen, det fick duga.. : )

  • Mercurialis

    Jag kände att jag ville byta nick. Mercurialis perennis är sedan min studietid en växt som jag gillar så det fick bli Mercurialis. Det hade även kunnat bli Carpinus efter Carpinus betulus.


    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
Svar på tråden Varför har du det nick som du har?