Inlägg från: Blingbling |Visa alla inlägg
  • Blingbling

Varför har du det nick som du har?

*puffar för fler kuliga storys*

• Blingbling
    LindaEfraim skrev 2013-04-15 21:44:35 följande:
    Fast jag kallar mig för lindaEfraim finns det de som tror jag är man, jude, invandrare. Så hur man än gör är det betraktaren som gör tolkningen av ens nick.

Intressant inlägg... Visst är det så att betraktaren gör tolkningar och att det är den som ger nicket en mening...en mening som kan vara otroligt många sanningar! Förstår att mitt nick säkert också tolkas på en rad olika sätt, vilket jag tycker är lite kul och blir därför riktigt nyfiken på hur tankarna går hos betraktaren som hör ordet Blingbling....
  • Blingbling
    LindaEfraim skrev 2013-04-16 00:10:04 följande:
    Iom denna tråd har jag fått många visningar på min blogg. Många som är intresserade av vem jag är och som tror att det är ett hittepånick

Nu blev jag lite nyfiken... Sorry om jag inte fattar, men hur kommer det sig att du får fler besök till din blogg pga just den här tråden? *nyfiken*
  • Blingbling
    Uffesson skrev 2013-04-17 15:35:21 följande:
    En kul grej som jag och min sambo brukar kalla varandra. Ja, vi har lite speciella smeknamn för varandra. 

Det är kul när man i en relation har olika smeknamn för varandra
  • Blingbling
    Sucker skrev 2013-04-18 00:31:41 följande:
    Dem har en tendens i somliga relationer bli väldigt många. Eller dem kan ha en tendens kanske jag skall skriva
    Shine on you crazy diamond

Japp, det har du så rätt i....kan iband bli svårt att hålla ordning på dem alla
  • Blingbling
    Enter Sandman skrev 2013-04-18 06:25:41 följande:
    Du då, vart kommer ditt nick ifrån, berätta din historia.

Det har jag skrivit med i trådstartsinfon, men berättar gärna igen att jag är lite småtokig i smycken som glänser och glimmar, speciellt strass och silver....därför valde jag Blingbling
  • Blingbling
    Mandel skrev 2013-05-03 16:54:02 följande:
    Mandel eftersom min last i livet är just mandlar. Sötmandel, salta mandlar, rökta mandlar, mandelkakor, nötbollar på mandelmjöl....
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.

Svar på tråden Varför har du det nick som du har?