Inlägg från: Annaïck |Visa alla inlägg
  • Annaïck

bikini pa 7-aring?

Min dotter pratar ofta om att hon vill ha en bikini (är 7 ar) men jag tycker att det är lite löjligt pa ett sa litet barn. Jag antar att det är ett sätt att leka vuxen...vad tycker ni? Jag tycker bikini är ok när brösten börjar växa och det liksom finns nagot att täcka över :D

• Svar på tråden bikini pa 7-aring?
  • Annaïck
    Niju skrev 2013-04-05 12:47:44 följande:
    Så hon ska ha bara nederdel eller baddräkt på sig? Det är ju jätte fint med bikini, finns ju för barn med ex pippi på...varför ska det bara vara för vuxna förstår inte?
    Har i alla fall köpt en blommig bikinin till min 2 åriga tjej Glad 
    Mina barn har solskyddskläder ute och baddräkt pa badhuset. Jag gillar inte riktigt kläder som ska göra barn till mini-kvinnor (gäller även kläder med "lolita"stil osv).
  • Annaïck

De som är i linne-stil känns mer ok men dottern kollar ju in bh-stilen om ni vet jag menar Skrattande

• Annaïck
    jashrinah skrev 2013-04-05 13:40:44 följande:
    varför inte , skillnaden på en bikini och en bardräkt är ju att den ena är i 2 delar. 

ska man vara hård på att dem inte får ha nått "vuxet " så får dem ju iså fall inte ha baddräkt heller utan enbart badbyxor. 

en sånn här bikini är väll ändå inte så farligt ? 

de där verkade ju ok men min dotter vill ju ha vuxenstilen :D
  • Annaïck
    jashrinah skrev 2013-04-05 13:54:46 följande:
    absolut , den hade nog sätt mindre tramsig ut om hon varit på en strand ^^

det undrar jag....
  • Annaïck

var har era barn bikini? är det mest pa stranden eller även pa badhuset? Jag vill ju att barnen ska vara skyddade mot solen.

Svar på tråden bikini pa 7-aring?