• Anonym (lek)

Var handla sexleksaker?

Har ni tips på bra ställen att handla sexleksaker på? Bra pris, bra utbud, snabb leverans, smidig betalning osv.

• Svar på tråden Var handla sexleksaker?
  • Malin23
    Attefnatte skrev 2015-07-16 22:46:18 följande:

www.Viktorvilma.se rekommenderar jag! Där finns ett bra sortiment och väldigt bra priser!

Aa, köpte min menskopp därifrån! Verkligen diskret frakt.. Inte för att jag vet om jag skull behövt det på min menskopp men :D
  • Tm144e

Jag har handlat på passionofsweden.se, blixtleverans har det varit dom gånger jag beställt. Kommit dagen efter trots att jag skickat beställningen i middagstid!

• Anonym (Besviken kund)
    Tm144e skrev 2015-07-25 14:41:31 följande:

Jag har handlat på passionofsweden.se, blixtleverans har det varit dom gånger jag beställt. Kommit dagen efter trots att jag skickat beställningen i middagstid!

Försökte vara i kontakt med kundtjänsten där men upplevde dem som ytterst otrevliga.. tror inte jag handla där igen.
  • Anonym (sexy shopper)

Kika runt e mitt tips, bara googla sexleksaker så kommer dom mest seriösa butikerna upp på första sidan, ärligt talat inte lönt att bläddra längre då kommer du till små och ibland oseriösa butiker. Köper sexleksaker ganska ofta och brukar hitta dom bästa priserna på.

Sexleksaker Outlet

Sinful

Vuxen

f
    inns flera andra som också är bra, speciellt när dom har kampanjer

• Bossiv

Brukar handla glidmedel etc här när det behövs. Men bra utbud av sexleksaker...... till min förvåning såg jag igår att de börjat ta Swish genom hemsidan :) Awesome! 

http://lovetales.se

Svar på tråden Var handla sexleksaker?