Var handla sexleksaker?
Har ni tips på bra ställen att handla sexleksaker på? Bra pris, bra utbud, snabb leverans, smidig betalning osv.
Har ni tips på bra ställen att handla sexleksaker på? Bra pris, bra utbud, snabb leverans, smidig betalning osv.
Jag beställde precis från en sida som heter intimprodukter.com och jag är helnöjd!! De har lite längre leveranstid än de andra men har så hiiiiiiimla låga priser, så jag gillar det:):)
Mina favvosida måste nog vara sinamatic.se
snygga grejer helt enkelt...
www.oliverocheva.se/ är svårslagna när det gäller sexleksaker med sin fria frakt och väldigt snabba leverans.
Tjena
Womanizer är helt klart en kanon gåva till din tjej. Min fru blev väldigt överraskad och nöjd. Här finns flera modeller. Jag köpte den senaste pro40 till henne. Bra pris och vattentät gick jag på.
http://www.vuxentoys.se/sexleksaker/womanizer/
har ni tittat på grottan malmös utbud? www.grottanmalmo.com/sexleksaker/
De få gångerna då jag handlat sexleksaker så har jag gjort det på Mshop. Det är det som hette Martinshop innan, men då tyckte jag inte om det. Nu har de en jättefin butik på andra långgatan i göteborg och där kan man gå in utan att få kvälvningar av allt snusk.
Brukar bli på box2you.se då vi handlar. Finns ju massor med butiker men vi brukar kolla priserna först och då är de oftast klart bäst.
Har handlat hos flera, men de som har bäst kundservice är helt klart Mshop. Jag har ibland köpt nya saker men varje gång har jag varit i kontakt med kundtjänsterna på diverse olika företag, för att jag vill veta så mycket som möjligt om sakerna innan jag handlar.
Chatten på Mshop är outstanding. De är verkligen både trevliga snabba och kunniga.
Kan lätt betala en lite större summa bara för den saken!
Dagens hetaste tips liksom :D
sinamatic.se/produkt-kategori/black-friday/
Här hittar du en massa bra julklappstips om du ska köpa till ngn du tycker om :D
sinamatic.se/produkt-kategori/julklappstips/
Jag brukar handla på sinful.se och är mycket nöjd med dem!
Rekommenderar www.lekosmek.se !!
Riktigt bra personal, bra utbud och snabba leveranser. Hade strul med en order för ett tag sedan när DHL hade tappat bort paketet, men fick supersnabb service från dem. De sökte paketet och ringde DHL och det tog inte många dagar innan allting var i sin ordning. Efter det har jag aldrig haft problem med beställningar. De gav riktigt bra service och mitt förtroende för dem som butik höjdes till max!
Jag ahr tjajat om Satisfyer ett tag nu, men nu såg jag att det kommit nya modeller!
Wieeee!
Gissa vad min önskelista består av :D
sinamatic.se/brands/satisfyer/
Jag har testat lite olika sajter, men är mest nöjd med mshop.se , de som tidigare var martinshop.
De kanske inte är billigast i alla lägen, men de är absolut bäst på att svara på frågor och komma med förslag. För mig funkar chatten bra, eftersom jag ofta vill fråga lite mer om produkterna, än vad som står i beskrivningen men känner mig obekväm med att prata på telefon... Men i chatten är tjejerna alltid hjälpsamma
www.lustjakt.se = bra grejer, bra service och snabb leverans! :)