Inlägg från: TreblirFyra13 |Visa alla inlägg
  • TreblirFyra13

Lucia-bebisar 2013

Får jag smita in här hos er? Bf 27:e december ..

Tre Blir Fyra <3
  • TreblirFyra13

Jag mår kalas, förutom att jag är mer doly parton än vanligt. Haft ont i tuttarna i en vecka ca, o då misstänkte vänninnan att det kunde vara nåt, tog ett test utan helt utan att tänka på att det skulle vara morgonurin i torsdags kväll, och vips kom två streck fram.Då vi försökt i ett år ca så grät jag av lycka men samtidsigt skakade av alla känslor.
    Den 27:e är vårat magiska datum till o börja med. Det har fortfarande inte smält att vi ska bli föräldrar. Miutt andra och hans första.  

Tre Blir Fyra <3
  • TreblirFyra13

Tack snälla! Är mest nervös nu, vågar knappt köra bil i ett litet gupp utan att tänka på att nåt ska gå snett. Allra minst träna :(

• TreblirFyra13

Har hört detsamma, men nu är jag så rädd att det ska bli missfall, eftersom vi försökt så länge o det äntligen blivit nåt. Ska hålla ut ett par veckor till sen kör jag igen.

• TreblirFyra13

Haha, lätt hönt. Jag har ultraljud den 18:e juni, så måste hitta en syssla förutom mitt plugg. Blir tokig på att tiden går så långsamt.

Har ni för er om dagarna?

• TreblirFyra13
    ak15 skrev 2013-04-23 08:24:20 följande:
    Någon som inte är illamående??går in i vecka 8 imorgon och har inget illamående .... Bara lite olustig känsla när jag blir för hungrig ... Brösten ömmar dock o lite molvärk då o då i magen...,

Jag känner inget, inte mer än vanligt när man är hungrig på morgonen :)
    Däremot förra gången mådde jag illa o kräktes flera gånger varje dag fram till vecka 25, sen vart det typ en gång om dagen tills han föddes. Önskar ingen den upplevelsen! 
    Tre Blir Fyra <3
  • TreblirFyra13
    nymfen skrev 2013-04-23 11:19:46 följande:
    Hej tjejer! Det blir ingen efterlängtad liten skatt för oss i december, vul visade på avstannad graviditet idag, så bara att invänta blödning nu.. :(

Åh beklagar :(
    Tre Blir Fyra <3
  • TreblirFyra13

Ja du felinne, jag lider av samma problem. Absolut ingen matlust alls :(
    Jag försöker pilla i mig sånt som funkar, tex glass och dricka för stunden. Av tidigare erfarenhet så får man ta det som funkar, aptiten kommer tillbaka

• TreblirFyra13

Här i Norrköping är det också gratis. Vet inte om jag vågar, men för sambon som är förstagångs pappa så ville han.

• TreblirFyra13

Hur mår ni? Nu har mitt illamående kommit, trodde jag skulle slippa. Förra gången vart jag helt slut och orkade inget. Jag fixar inte en gång till :(

• TreblirFyra13

Likadant här, tog en morot förut men näsan var vänd åt ett annat håll för att inte kräkas.
    Fick bli glass ikväll, det gick skapligt. Hoppas det går över för oss alla snart, så vi bara får njuta utan bieffekter

Svar på tråden Lucia-bebisar 2013