• nymfen

    Lucia-bebisar 2013

    Nu har vi äntligen fått vårt efterlängtade plus, 
    fler som beräknas runt Lucia som vill följas åt? :)

    Det blir (om lilla hjärtat håller i sig)
    vårt första barn, så allting är nytt och spännande!
    Hjärta 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-16 09:15
    BF-LISTA

    18/12 - MariaOchNiklas - Andra barnet.
    14/12 - Nymfen, första barnet.

  • Svar på tråden Lucia-bebisar 2013
  • ak15

    Bf 10/12 för mig :) har du nå symtomer? Själv har jag mensvärk ibland och ont i svanken och svälld mage plus att brösten ömmar lite :)

  • nymfen

    Åh, kul! Jag är jättetrött ett par timmar på eftermiddagarna, lite ont i svanken, lite stickningar i magen. Och någon konstig dragande känsla vid höger äggstock. . :P Det blir förhoppningsvis vårt första barn, så är ganska nojjig nu.. hur är det för er? :)

  • ak15

    Blir min tredje:) men dom är äldre dom andra två har en på 10 o en på 12 :) men har juh glömt bort så mycket från de jag var gravid med dom :) denna har kommit till genom ivf har hållit på med det i ett o ett halvt år och fått två missfall under den tiden :(shoppats hoppas denna stannar kvar :).

  • missheci

    BF 16/12 :) FIck mitt plus igår, så fortfarande väldigt färskt! :) Har försökt i 4 månader sen efter missfallet i november. Känns skönt att äntligen få ett plus igen =)

  • Hedgehog

    Hej på Er!

    Om mina beräkningar stämmer har jag nog BF runt den 17/12. Jag fick Missfall för månaden och plussade igen igår! Hoppas innerligt att vi får behålla detta lilla mirakel!

    Har en dotter född 09.

    Känningar jag har är stickningar i brösten (hade jag inte förra månaden), ont i svanken och ner i benen, massa finnar, lite molande värk ibland och mår lite illa hela tiden. Har vita flytningar med, om vi ska gå in på lite osmakligare tecken =)

    Ser att vi är flera som fått missfall tidigare. Inget kul. Detta är dock en ny graviditet och vad jag har hört så behöver chanserna inte vara sämre för att man fått missfall tidigare. Varje graviditet är unik!

    Lycka till allesammans!

    Kramar 

  • Magpie

    Hej! Jag har BF 8/12 och det här är min första graviditet. Det finns en medlemsgrupp för oss med BF i december. Sök i medlemsgrupper å hittar ni den :)

  • Jungblom

    Jag joinar tråden Väntar tredje barnet , de två innan är födda -08 och -10, BF är den 14 december.

    Mina symtom har varit jätte ont i brösten, mensvärk både i ryggslutet och i magen, lite tröttare, lätt illamående, jätte svullen i magen och måste kissa oftare. Jag förväntar mig att det blir värre snart iaf med illamåendet och tröttheten.

  • Felinne

    Jag hoppas också gärna in.
    Plussade precis! Är lite osäker på BF men någonstans mellan den 13 och 17 dec beroende på om jag räknar ÄL eller då jag hade sex. Ska göra ett nytt test imorgon och se om det fortfarande är positivt....

Svar på tråden Lucia-bebisar 2013