Inlägg från: Jungblom |Visa alla inlägg
  • Jungblom

Lucia-bebisar 2013

Jag joinar tråden Väntar tredje barnet , de två innan är födda -08 och -10, BF är den 14 december.

Mina symtom har varit jätte ont i brösten, mensvärk både i ryggslutet och i magen, lite tröttare, lätt illamående, jätte svullen i magen och måste kissa oftare. Jag förväntar mig att det blir värre snart iaf med illamåendet och tröttheten.

• Jungblom
    missheci skrev 2013-04-15 11:35:12 följande:
    HUr är det med era symptom?? :)
    Jag har ömma och spända bröst, molvärk  med spänd och svullen mage, trötthet, illamående än så länge ganska lindrigt och så behöver jag gå och kissa oftare.

• Jungblom
    Jungblom skrev 2013-04-15 12:13:13 följande:
    Jag har ömma och spända bröst, molvärk  med spänd och svullen mage, trötthet, illamående än så länge ganska lindrigt och så behöver jag gå och kissa oftare.

Haha, som tidigare i veckan alltså
  • Jungblom

Jag är tvärtom jag är sugen på mat hela tiden och riktig mat, inget godis ect
    Verkar funka ganska bra att hålla illamåendet borta *peppar peppar*, de två föregående graviditeterna har jag kräkts så mycket hoppas jag slipper det nu.

• Jungblom

Vi ska inte göra något kub test, har inte gjort med de andra barnen heller. Sedan ligger jag inte inom riskgruppen.

• Jungblom

Två av mina kollegor kom på mig när jag kräktes på jobbet inatt, men de vet att det inte är officiellt ännu så det får behålla hemligheten för sig själva.
    Jag mår jätte illa mest hela tiden och det enda som kan hjälpa är att äta något fast det är inte ens säkert det heller.
    Trött är jag också och huvudvärk har jag lyckats få,

Nej det här med att vara gravid är inte så himla kul just nu även om jag nu vet att jag förmodligen får en söt liten skatt i slutet, men det är jobbigt nu.

• Jungblom

Jenita, tyvärr inga tips på vagn. Vi vet knappt om vi ska ha någon vagn till den här bebisen, vi har en utlånad till svägerskan som fick barn i april får se om vi tar tillbaka den eller om det funkar ändå. Vi har knappt använt vagn till de två andra nämligen.

Svar på tråden Lucia-bebisar 2013