• Jenita

Lucia-bebisar 2013

Hej! Tänkte hoppa in här om det är ok? Jag väntar mitt tredje barn 17/12-2013. Har inte riktigt glädjs åt det ännu. Det var en väldigt planerad graviditet men när man väl får plusset så blir man nojjig. Jag har inga som helst gravidsymtom, mår jättebra och känner inge trötthet heller. Jag ska absolut inte klaga. Jag är med nojjig nu, och det kan nog vara för att jag äter medicin för en kronisk tarmsjukdom. Trots att min magläkare har sagt att det går att vara gravid och amma på min medicin så är man ju aldrig säker, men det är man ju dock inte utan medicin heller. Vill bara att tiden ska gå lite fortare nu så att det börja synas så man kan börja berätta för omvärlden. Ha det bra så länge!

• Jenita
    Felinne skrev 2013-05-28 18:41:43 följande:
    Hej tjejer!
    Hur vilken vecka är ni i nu och hur mår ni?

Jag är i v.10+4 idag och känner mig bra så länge jag har fri tillgång till mat. Så fort jag inte får äta när jag vill mår jag dock skit och det är många måltider som spenderas med att ta en tugga, svälja, pausa, vänta på kvälvning, tugga, svälja, pausa osv. Går ganska långsamt att äta med andra ord Glad

Längtar vansinnigt mycket efter att få komma hem till Sverige igen och berätta den glada nyheten. Hoppas hoppas att allt går bra.
    /F 
    Hallå!
    Jag går in i v 12 idag. Och jag mår så himla bra. Känner inte av någonting, dagarna bara flyter på. Jag är väldigt sugen på MAT riktig hemlagad mat. Och Salt. Nästa vecka ska jag göra Nupp test UL och det ska bli roligt att se bebisen och se att allt sitter på plats.

Jennie 
  • Jenita

Är det någon som har något bra vagntips? Har ingen aning om vad jag vill ha för vagn. 

Svar på tråden Lucia-bebisar 2013