Inlägg från: MariaOchNiklas |Visa alla inlägg
  • MariaOchNiklas

Lucia-bebisar 2013

Hänger gärna på här. Äntligen är jag gravid igen efter 2 mf som jag fick efter dottern som nu är 1 år precis. Den 18/12 är det beräknat. Men kan va lite tidigare. Fick plus 2 dagar innan bim som jag fick med dottern å då blev jag flyttad till 5 dagar innan. Så vi får se. Känner mig mer gravid nu än vid mina 2 mf. Är så himla trött och blir lätt yr när jag reser mig upp. Är på 4+4 idag.

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Skulle vi kunna göra en BF lista så man ser när alla ska ha???

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas
    Hjärta BF-LISTA Hjärta

- Missheci 
    18/12 - MariaOchNiklas - Andra barnet.
    BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Tyvärr kan man inte påverka om man får mf. Även om man inte tror att man klarar sig ur en sådan situation så gör man det. Jag har fixat det 2 grr. Hoppas såklart att jag inte behöver gå igenom det igen, Utan få mitt andra efterlängtade barn. Men skulle det intet gå nu heller så ger jag inte upp. Men nu väntar vi ju barn och inte mf. Så härligt att vi alla här förhoppningsvis sitter på julafton med våra nya familjemedlemmar och får njuta av dem

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Välkomna alla nya och grattis till era små liv i magen hur mår ni?

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Nymfen: fy vad tråkigt lider verkligen med dig! Skickar massa styrkekramar till dig och hoppas det snart vill bosätta sig en ny liten parvel i din mage.

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Läste i en annan tråd att de får betala 1500 för kub i vissa landsting. Här i Värmland är det gratis för alla. Men är inte ett dugg frestad för det. Kommer älska mitt barn för vad det än är. Är förundrad över folk som vågar och måste ev ta ett beslut som är tråkigt. Skulle inte palla det själv.

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas
    Felinne skrev 2013-05-03 20:08:11 följande:
    Jo jag vet. Jag pluggar lite kurser just nu och idag på föreläsningen satt jag med likblekt ansikte, kurrande mage ochtittade upp med tom blick när jag inte hade huvudet tryckt mot bänken. Gissar att föreläsaren tror att jag är väldigt ointresserad av vad han har att säga... Men det är ändå bättre än om jag skulle jobba och må så här. Totalt orkeslös. Fattar inte hur ni som jobbar orkar. Jag är helt slut bara efter att jag har cyklat hem från skolan. Och det är inga 8 timmar jag spenderar där direkt. Men som du säger. Det går ju snart över och så får vi våra små skatter

Tror lixom man vänjer sig vid att hålla igång. Funkar bra för mig. Det är när jag sätter mig ner som jag blir trött så jag håller på att somna. Började jobba typ en vecka innan jag plussa efter att ha varit mammaledig i över 1 år. Stor omställning, men det funkar fint. Men va ännu tröttare när jag väntade dottern.
    BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Kul med fler och kanske mer liv i denna tråd nu

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Mår bara bra. Börjar jobba efter semestern nu på måndag. Är typ bara 9 veckor kvar tills jag går hem sen inför nedkomst med graviditetspenning i 6 veckor. Så det känns skönt. Vågen visar plus ca 3 kg. Magen växer så det knakar. Någon som har några cravings?

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Vi har kronan duo och är supernöjda med den. En bra vagn till helt ok pris. Har använt vår vagn väldigt mycket och har varit guld värd. Hade inte klarat oss utan vagn.

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
Svar på tråden Lucia-bebisar 2013