• PolyPond

När äter ni middag en vardag?

När äter ni middag en vardag? (Skiljer det sig åt från helgen?)

Vi käkar vanligen någonstans kring halv sju, men ibland blir det sex och andra gånger åtta. (På helger äter vi bara lagad mat en gång)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När äter ni middag en vardag?
  • Pumpkin

Vi siktar på mellan 17 och 18, men ibland (som ikväll och ofta på helger) blir det något senare.

Har ett barn som lägger sig vid 19-19.30. Innan han föddes åt vi väldigt sällan före 18.30 och runt 20.00 var normalt.

Ludvig 100520 - enpumpa.blogspot.com - Lillasyster BF 130504
  • Amie77

Allt mellan 16.00-19.00 på vardagarna. När vi är hungriga (inga barn).

På helgerna: mellan 20.00 och 22.00. Gillar att äta sent, men är för hungrig efter jobbet för att hålla ut.

• Retro

Varierar allt från 15.30-19.00.
    Oftast blir det runt 5-6

★ ☆ ✰ Alex, Sam, Charlie, Tove, Alf ✰ ☆ ★
  • La Lola

runt 17.30.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • hannis

Runt 18.00. På vardagarna äter jag och sonen själva eftersom mannen ej är hemma förrän runt 20.00.

• HannaHYLK

Så fort vi kan. Oftast mellan 17-18, men ibland ännu senare. När vi är klara brukar klockan vara närmare 19 och då är det dags att natta barnet.

• Faile

Visste inte vad jag skulle rösta på. Barnen äter vid 17 när de kommer hem från dagis med pappan. Jag och pappan äter vid 20 eftersom jag kommer hem sent. På helgerna äter vi tillsammans vid 16 tiden.

Sluta jiddra, börja trolla!
  • lövet2

På vardagarna äter vi mellan 16 och 1630. På helgerna blir det kanske en halvtimme senare.

• fluu

Nu när vi är hemma båda två ett tag och annars på helgerna så äter vi middag mellan 4 och 5. Nä sambon jobbar så äter vi när han kommer hem,kan vara allt mellan 4 och 7. Äter vi senare än halv 6 får dottern äta själv innan oss eftersom hon lägger sig vid halv 7.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden När äter ni middag en vardag?