Pergotime hur mår ni? 2013
Har ni fått biverkningar och hur känns det i kroppen?Vill gärna höra eran bakgrundshistoria och hur det går!=)
Har ni fått biverkningar och hur känns det i kroppen?Vill gärna höra eran bakgrundshistoria och hur det går!=)
Men du har haft ägglossning på naturlig väg tidigare? Jag har oregelbunden mens 28-49 dagar men haft ägglossning varje gång jag testat. Håller tummarna för dig!! Spännande!!:)
Ska själv börja om ca ett par månader ska först bli spolad..
Fick missfall 2011 oktober och efter det har mensen krånglat ännu mer. Längtar efter att få börja äta tabletterna nu. Har haft 2 missfall tidigare så tankarna på att bli gravid igen är lite som då får jag väl missfall igen... Ibland känns det hopplöst! Får ofta höra att bara jag slutar tänka på det så kommer det bli nåt...kan det verkligen ha nån betydelse hur man tänker...
Nej vad tråkigt!! :( har du blivit spolad oxå? Vad händer för er nu ska ni tillbaka på uppföljning? Blir det dubbel dos? Förstår att du är besviken... Lider med dig! Stor kram
Jag väntar på mens. Det har gått 49 dagar nu!en arbetskamrat tipsade om att jag ska meditera kan det verkligen hjälpa!?:) längtar efter att få bli spolad och äta pergotime då är det på riktigt!!! Skulle vara intressant med statistik på hur många som lyckas med hjälp av det nån som vet?
Precis gjort gravtest och det visade negativt. Har aldrig haft så lång menscykel som nu!! Varför lurar min kropp mig hela tiden. Känns som att det inte är meningen att jag ska bli gravid;( hur går det för er alla andra???
Mammasusan jag har inte börjat med pergo än. Väntar på mens för att få börja. Har aldrig gått så här lång tid...
Om du tidigare haft stark ägglossning varför pergo?
Läste dina tidigare inlägg nu så lite mer klarhet. Ja det verkar konstigt att du inte får samma som förut...men monitorn visade ändå stegring så det är ett gott tecken. Håller tummarna för oss båda!!
Är det 1 dag man har ägglossningsflytning? Tycker att jag haft ca 3 dagar för ett par veckor sen. Som genomskinligt slemklump (ursäkta) kan det ha varit ägglossning?