Inlägg från: villhabebis |Visa alla inlägg
  • villhabebis

Pergotime hur mår ni? 2013

Borde ha fått den för 2 veckor sen. Känns som att det kommer dröja för nu kan jag inte sluta tänka på det. Känner mig så ledsen för allt tar så lång tid. Nu vänta på spolning, tabletter sen försöka ännu mer...känns hopplöst nu när tiden står stilla!!

• villhabebis

På din beskrivning låter det sim jag garanterat haft ägglossning iaf. Har gjort många ägglossnings test i flera år och vet att jag haft ägglossning men ändå blir det inget. Därför lite skeptisk till att pergo ska fungera

• villhabebis

Det är första gången den hoppar så här mkt. Gjorde nytt test imorse och det visade ingenting...ont i brösten så borde ju vara på gång iaf

• villhabebis

Varit ledig från jobbet några dagar och gjort avslappningsövningar och mensen kom på en gång. Sjukt hur tankar och stress påverkar kroppen! Undrar hur mkt mina tankar påverkar att jag aldrig blir gravid...

• villhabebis

Så sjukt besviken nu. Precis ringt kvinnokliniken för att boka tid som dom sa att jag skulle göra när jag fick mens. Kvinnan som svarade sa att det inte finns några tider så jag får ringa nästa gång jag får mens

• villhabebis

Jag har precis gjort min andra kur pergotime. Känns som att det inte blev nåt den här gången heller....

• villhabebis

Tråkigt över ditt missfall!!hur många missfall har du haft? Jag tänkte testa mig till helgen.

• villhabebis

Men usch vad jobbigt för dig!:/ skönt att dom hittat problemet men finns det ingen medicin eller nåt för att motverka att det händer igen?

• villhabebis

Är det nån som har koll på hur länge man får äta pergotime? Har fått utskrivet ett halvår tycker det är lite mkt... Är på 4 kuren, tror inte det kommer hjälpa mig med pergotime tyvärr:(

• villhabebis

Trodde aldrig jag skulle få skriva det! Men jag är tydligen GRAVID!!! Vet hur många känner nu... En till som blivit gravid men inte jag. Har dock ondare än mensvärk och 3 missfall bakom mig så kan inte glädjas riktigt

Svar på tråden Pergotime hur mår ni? 2013