• WickanD

tog bort kondylom själv

Om jag utgår från andra smittsamma sår och ger en förklaring. Kondylom smittar vid samlag och även du tar och håller på med vårtorna och sedan om du stoppar fingret i munnen så kan du få vårtor där eftersom att om du suger av någon med kondylom får du vårtor i munnen och det säger sig självt. Och det sprider sig ännu lättare och blir ännu värre om du pillar sönder dem. Jag läste om en annan tjej som pillat sönder dem och det blev så mycket att hon var tvungen att åka in och bränna bort dem.. Vilken hon sa inte var så skönt alls..

• WickanD

Läst på alla sidor, ibland är det tyvärr ej korrekt fakta.. Det tog någon vecka innan hon märkte det men då hade hon inte bara haft ute i mynningen utan på hela livmodertappen. Jag förstår inte varför du inte bara går till gyn och får medicin. Inte mitt problem men skriv inte och be om hjälp om du har en tråkig och kaxig attityd tillbaka.

• WickanD

Nej det finns medicin först! Exakt, genom att dra bort så försvinner bara symtomen men sjukdomen kommer fortsätta bryta ut.

Svar på tråden tog bort kondylom själv