• DrJekyl

FL:s värsta/största/minsta ***** är...

Fyll stjärnorna med valfritt nickname och fortsätt sen :) 

Exempelvis:

FL:s värsta/största/minsta provokatör är DrJekyl. 
    FL:s värsta/största/minsta smörare är.***** ?????
    FL:s värsta/största/minsta  skrytmåns är ***** ????

?Festen är inte slut förrän alla har klätt på sig!?
  • Svar på tråden FL:s värsta/största/minsta ***** är...
  • lilletrille
    DrJekyl skrev 2013-04-10 08:34:47 följande:
    Jag menar att du är inte så stor som du försöker få dig själv att tro att du är. 

Du verkar vara besatt av Antons kropp. Lite läskigt..
  • DrJekyl
    lilletrille skrev 2013-04-15 19:32:05 följande:

Du verkar vara besatt av Antons kropp. Lite läskigt..

Nja det läskiga är nog att han själv är oerhört besatt av sin vikt och längd :) DET är det läskiga..*S*
  • lilletrille
    DrJekyl skrev 2013-04-15 19:58:10 följande:
    Nja det läskiga är nog att han själv är oerhört besatt av sin vikt och längd :) DET är det läskiga..*S*

Jasså..har jag inte märkt.
  • DrJekyl
    lilletrille skrev 2013-04-15 20:08:47 följande:

Jasså..har jag inte märkt.

Nä men du har väl missat en hel del inlägg där han är så noga med att nämna sina mått i tid o otid..
  • Lussekatta
    lilletrille skrev 2013-04-15 19:23:14 följande:

Fast det där har väl varit rätt uppenbart ett bra tag..

Nähä..
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-04-15 19:58:10 följande:

Det där, Doktorn, det tror du inte ens själv på. Du har sketet i det blå skåpet här och försöker förtvivlat å skyffla ut dyngan, med det resultatet att du framstår som allt mer patetisk.

Ett tag trodde jag faktiskt att du var schysst, att du liksom "spelade" lite, om du förstår. Men jag hade fel om dig DoktornGruvligt fel.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrsPenn

Jag får en känsla av att "doktorn" bara spelar, sådär som vissa gör på internet för att verka tuffa

• Anton Chigurh
    MrsPenn skrev 2013-04-15 22:27:55 följande:
    Jag får en känsla av att "doktorn" bara spelar, sådär som vissa gör på internet för att verka tuffa
    Nä, Doktorn spelar inte. Han är sån. Med allt vad det innebär !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • DrJekyl
    Anton Chigurh skrev 2013-04-15 22:15:41 följande:
    Det där, Doktorn, det tror du inte ens själv på. Du har sketet i det blå skåpet här och försöker förtvivlat å skyffla ut dyngan, med det resultatet att du framstår som allt mer patetisk.

Ett tag trodde jag faktiskt att du var schysst, att du liksom "spelade" lite, om du förstår. Men jag hade fel om dig Doktorn. Gruvligt fel.

Ett tag trodde jag du var lite knäpp, men jag trodde du bara spelade lite. Men du har lyckats överbevisa mig du ÄR ju faktiskt knäpp.
  • DrJekyl
    MrsPenn skrev 2013-04-15 22:27:55 följande:

Nä jag är bara ärlig och säger vad jag tycker, jag spelar inte något falskspel för att fiska röster. Det finna andra som bli bruna om tungan på att göra det ;)
Svar på tråden FL:s värsta/största/minsta ***** är...