• DrJekyl

FL:s värsta/största/minsta ***** är...

Fyll stjärnorna med valfritt nickname och fortsätt sen :) 

Exempelvis:

FL:s värsta/största/minsta provokatör är DrJekyl. 
    FL:s värsta/största/minsta smörare är.***** ?????
    FL:s värsta/största/minsta  skrytmåns är ***** ????

?Festen är inte slut förrän alla har klätt på sig!?
  • Svar på tråden FL:s värsta/största/minsta ***** är...
  • Anton Chigurh
    shalse skrev 2013-04-08 21:13:12 följande:
    Är inte Anton känd som FL: s minsta smörare?
    Faktum är, Shalse att jag aldrig smörar, jag säger kort å gott som det är, och det finns en anledning till att jag inte smörar, nämligen......jag behöver inte göra det.

Ja, svordomarna då, ja....nu är det faktiskt som så, Shalse, att, jag tror inte på Gud, således tror jag heller inte på att det finns nåt en våning ner, eller på den som isf skulle vara chef för nedervåningen, mao, så är mina sk svordomar egt vad du skulle kunna kalla icke-svordomar, det är de fakto bara ett exempel på min poetiska ådra när jag vid något enstaka tillfälle tar med en icke-svordom i ett inlägg. 

Sen var det någon som påstod att jag skulle ha FL's minsta, eller nåt åt det hållet, det kan jag härmed säga rakt av ....att det är fel. Jag har inte FL's största, å det tror jag att jag är tacksam för, men jag har heller inte den minsta, och det är jag jävligt tacksam för.....

Minsta ???   Jag väger 86 kilo, fördelat på 188 cm. Ja, det är så eländigt att jag gått upp lite i vinter, men om jag är FL's minsta.....nåt, så är det fan så långa mänskor reggade här. Alternativt, hyfsat tunga. Möjligen en kombination.

Sådär, då var det utrett, Shalse. Var det nåt mer ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    shalse skrev 2013-04-09 12:23:38 följande:
    Din retsticka, vad du håller på. Ser ju lycklig och kär ut iallafall.
    Den där bilden kommer förfölja oss länge, Shalse. Deal with it !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • shalse

Ja, nu är det offentligt raring.

Vi måste åka tillbaka snart älskling, kommer du ihåg solnedgången baby?

Snart åker vi tillbaks, du, jag och en tub glidslem.

Anton Chigurh skrev 2013-04-09 12:34:45 följande:
    Den där bilden kommer förfölja oss länge, Shalse. Deal with it !!!

• DrJekyl
    shalse skrev 2013-04-09 12:23:38 följande:
    Din retsticka, vad du håller på. Ser ju lycklig och kär ut iallafall.

Det ser ut som att han har stånd ;)
  • DrJekyl
    Anton Chigurh skrev 2013-04-09 12:33:07 följande:
     Jag väger 86 kilo, fördelat på 188 cm.
    Anton, du är en lättviktare, du vet det va? ;)
  • shalse

Ja, det är ju bra att han har det så då gör man ju någonting rätt. Vänta du bara, hittat en fin bild på kitty och lussekisse. Dom är på G.

DrJekyl skrev 2013-04-09 13:28:05 följande:
    Det ser ut som att han har stånd ;)

• MrsPenn
    DrJekyl skrev 2013-04-09 12:07:41 följande:
    I´m sorry ;)

usch fy fan... jag skulle aldrig klara av att vara tillsammans med en gubbe äldre än jag är...
    Känner "doften" av gubbsvett, dyr solcreme och dagsgammalt rakvatten bara jag ser på bilden. Ew!!!

Killars läppar ska vara lena och fylliga, lättpussade, inte gamla, muschiga och rynkiga. I like them young.
  • Petite Chérie
    MrsPenn skrev 2013-04-09 13:46:50 följande:
    usch fy fan... jag skulle aldrig klara av att vara tillsammans med en gubbe äldre än jag är...
    Känner "doften" av gubbsvett, dyr solcreme och dagsgammalt rakvatten bara jag ser på bilden. Ew!!!

Killars läppar ska vara lena och fylliga, lättpussade, inte gamla, muschiga och rynkiga. I like them young.

God has given you one face, and you make yourself another.
  • DrJekyl
    MrsPenn skrev 2013-04-09 13:46:50 följande:

Ahh säger detsamma om kvinnor..*S*  Lammkött ska det va ;)
  • MrsPenn
    AngieT skrev 2013-04-09 13:49:23 följande:

Söt bild! Jaja jag vet ju att du har din soul mate som är äldre än du. Men han kanske inte luktar gubbsvett? Och han kanske kan klä sig snyggt och vara lite fråscht ungdomlig? Bäst ju.
Svar på tråden FL:s värsta/största/minsta ***** är...