Vad kan ni berätta om heroin?
Känt en kille ytligt i flera år, ändå sen vi var yngre. Vi börja träffas för ett halv år sen. Gillar han jättemycket, hans personlighet klickar med mig osv..
Han har öppnat upp sig och berättat att han sysslar med heroin( röka), vilket han har lyckats dölja väldigt bra för mig, jag hade ingen aning om det. Jag är väldigt chockad för att jag aldrig har märkt att han skulle vara hög.
Han säger att han vill sluta, vill åka in på behandling, han vill bli ren men han tycker det är svårt.
Jag vet mycket lite om droger bara att det är farligt och man sysslar inte med sånt, och jag kommer aldrig i hela mitt liv röra sånt skit.
Jag vill vara där för han och försöka få honom att sluta men jag har också sagt, att om han inte tar tag i det inom närmaste veckorna så kommer jag sluta träffa han.
och alla ni moralmänniskor som säger lämna, behöver inte ens skriva. Man är ingen dålig människa för man hamnat snett i livet, alla förtjänar en chans. Va han ingen bra människa hade jag aldrig ens träffat han från första början. Jag föll för hans personlighet.
Jag vill bara veta hur man ska bete sig mot såna som tar sånt skit? ska man vara mjuk eller ska man vara "hård"
Hur ska jag vara för att vara bästa stödet?