• tindra aliah

    min minnes tattuering av Tindra-aliah

    Jag är så nöjd över min minnes tatto.. hade klart varit mkt gladare om det var den tatton jag ville göra tattoera in en hand o fot avtryck med persnr och namn de va tänkt som en present för hennes födelse i maj.. Men nu blev det inte så.. det blev en minnes tattuering :( men jag e så nöjd så glad och så rörd över hur fin den blev..Jag kommer för evigt ha min Tindra med mig inte i famnen och inte på riktigt men jag kommer ha henne på skuldran/ryggen och ja kan titta på henne behöver inte sätta på datan jag kan bara titta mej i spegeln :)


  • Svar på tråden min minnes tattuering av Tindra-aliah
  • tindra aliah

    tack så mkt den e väldigt fin..bara så sorgligt att hon inte får vara med mig :( leyhla du har säkert förstått hur önskad denna flicka va..så det smärtar i hjärtat samtidigt som ja e väldigt berörd o rörd av tattoeringen..Ja har en blogg på blogg.se Tindra-aliah heter bloggen där har jag skrivit i snart 1 månad..Jag började med att skriva här på familjeliv för detta var det forum som hittades snabbast och jag behövde läsa om andra i min situation..men nnär ja börja blogga kopiera jag alla mina texter här i från o där i från till idag handlar min blogg om..klart min och Tindras sorgeblogg skriver inget annat än sorg och saker som berör sorgen och personer som delar min sorg.. Tack för era varma ord de hjälper en änglamma på vägen

  • Quiet thoughts

    Beklagar sorgen, fin tatuering. <3 
    Är själv änglamamma, en åt ett litet större barn 


    Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget Lykke 2011
  • tindra aliah

    :( beklagar din sorg..det är barn oavsett..det är en förlust, det är en dröm som gått i krash för oss alla ängla mmmor..för alltid bär vi med oss ett sår i vårt hjärta.vi har alla ngt gemensamt.ett barn i himlen..Tack för komplimangen av tattoeringen..jag e jätte nöjd med den..

Svar på tråden min minnes tattuering av Tindra-aliah