• tindra aliah

    blogg

    Jag har börjat skriva blogg sen en månad tillbaka,i min blogg skriver jag om hur jag sörjer o saknar o älskar Tindra-aliah..detta var barnet jag skulle få det ända barrnet jag skulle ha,det sa jag hela min graviditet.. jag var så glad men ändå så nervös.. Blev llurad att allt va bra med mig men den 3/2-2013 är jag tvungen att göra ett akutkejsarsnitt i egypten.det visar sig att det är en previa placenta centralis och jag har ett large intra uterine hematoma som uppdagas vid ultraljud i egypten.. detta är ngt inte kvinnan ror för och inte heller kan för hindra. jag hsde blödningar från v 14.1 till 17.5 under de 2 ultraljud ja gjorde akut på kk i malmö sa den ena dr att det va helt normalt.den andra sa att detta kan fortgå några v.fråga han om han kunde kolla könet för ja var jätte nyfiken-hans svar var det räcker inte pengarna till idag.. så när vi väl va i egypten o jag hade blött i 3.5 timme var det dags  att separera oss :( ja va så ledsen jag bad till gud hela tiden jag bad dom som skulle operera mej att be för mitt barn.mitt blodtryck va som sämst 70/40 o min puls som högst 122..Tindra-aliah över lever det akutakrjsarsnitet hon överlever de första 48 h hon avlider 04.00 den 5/2 dessutom min stora systers födelsedag i år fyllde hon 35 år på tindra-aliahs dödsdag. Mitt liv har vänts upp o ner och jag skriver om detta på min blogg som jag tänkte lägga ut länk till här
    http://tindraaliah.blogg.se/?tmp=797558

Svar på tråden blogg