Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

HANGAROUND

• mycketsaft

Jag orkar inte läsa genom tråden så ursäkta om någon redan frågat men vad spelar du för spel?

• mycketsaft

Anton Chigurh skrev 2013-04-21 22:00:07 följande:
    Aaah, Saftis....jag saknar ju dig. Jättemycket.....Hjärta
    Feltryck01 skrev 2013-04-21 23:40:24 följande:
    SAFTIS! Det var en eeeeevighet sen! Läget?
    Hihi, hann bara säga hej så fick jag logga ut igen.. Har börjat jobba igen efter föräldraledigheten och hinner aldrig sitta vid datorn. Sen har sonen haft magsjuka, han passade på att bli sjuk när vi var på stan, han spydde på golvet i ett köpcenter.. Skitkul, och folk bara trampade i spyorna utan att märka något.. även om jag satt på golvet och torkade och varnade folk.. De får skylla sig själva..

• mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-04-22 16:09:41 följande:
    Jag vill bara åka hem utan en massa fans till Fucking bieber. Inga lurar fan

Jag som trodde att du var en sån där Belibier eller vad det nu kallas Kräks
  • mycketsaft
    AngieT skrev 2013-04-22 16:31:31 följande:
    Nej, det är väl Belieber när det handlar om den lille fule pojken med flickröst?

haha, det var det jag skulle skriva, men jag skrev med v istället.. jag vet inte vad jag tänkte..
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-04-22 22:10:56 följande:
    Men Saftis. Vad söt du är som torkar upp det själv! Märks att du inte bor i Stockholm

Jag har sluppit beliebers idag!! Visste faktiskt inte att han skulle vara här! Asskönt men har jobbat i Globen tidigare, är så jäkla glad att jag inte gör det nu..

Haha, kan tänka mej att de flesta spyor får ligga kvar där ;) Jag fick papper från en butik och så hade jag våtservetter med mig :)

Fick p-böter på jobbet igår Skrikandes Skulle ta bussen men den kom ju aldrig, gick in för att hämta bilnyckeln, då kör bussen såklart förbi.. Har bråttom och har bara 10 kr att betala (räcker en timma), tänker fixa wywallet när jag kommer in på jobbet så jag kan smsparkera, gissa om jag kommer ihåg det.. Sitter hela förmiddagen i ett rum med en stackare vars kropp börjat ruttna innan h*n dött, lukten fastnade i håret.. På lunchen kom jag ihåg bilen, 350 kr i böter.. Har enbart mig själv att skylla..
  • mycketsaft
    och skrev 2013-04-23 13:59:15 följande:
    Stackare. Hoppas idag är en bättre dag. Solig

Är hemma med gnälliga barn idag för sambon behövdes på sitt jobb.. Men det är bättre än att få böter!
Svar på tråden HANGAROUND