Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

HANGAROUND

Trailer trash TT skrev 2013-05-14 16:20:03 följande:
    Har tre biologiska och sen två bonusbarn fast jag räknar dom som mina barn också
    Ja, det blir ju en hel del när alla är där samtidigt! Vi var 5 barn när pappa var tillsammans med sitt ex och jag och mina syskon var där. Det var galet.. Sen hade de andra två damp (på riktigt) med så det var typ fight jämt.
  • mycketsaft
    Kakaa skrev 2013-05-14 16:26:25 följande:
    jag är nästäldst och skulle inte blivit till alls.. men min mor var full och min far var kåt en vacker kväll på ålandsfärjan.. -.-

Farsan var emot abort om morsan tänkte "Han försörjer mig" morsan lämnade mig hos farsan när jag var 2 månader och stack med en annan man till tenneriffa, morsan kom tillbaka och krävde vårdnaden efter hon gift sig med nya mannen.. :o 

Åhå, det lät ju inte så kul :/
    Kakaa skrev 2013-05-14 16:26:37 följande:
    kan man kalla mig ålänning?
    Ja, egentligen :o Du är nog nästan utlänning!
  • mycketsaft
    Orcha skrev 2013-05-15 08:44:25 följande:
    Kaffe och vab på agendan.

Glöm inte att upplysa era telningar om att växter kan vara giftiga att äta.
    Upplys gärna vissa pedagoger om detsamma Skrikandes

Vad var det för växter?
  • mycketsaft

Jag är såååå glad att jag slapp postpartumblödning när jag fick barn..
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-15 11:04:21 följande:
    Här ligger en genomskärningsbild på fisting. Wtf.

Haha, det gör ont i hela mig att se den där.. Först ska man pressa ut en unge, sen ska nån köra in näven och trycka ihop livmodern.. Vilken smärta!
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-15 11:25:00 följande:
    Men varför gör de så?!

Är man dock inte redan så borta av smärtan att man knappt märker det? Kanske bara r vetskapen om det som känns hemsk...

Om det inte går att stoppa blödningen efter att moderkakan släppt kan man behöva ta till drastiska metoder. Jo, nog känner man det nog, om man inte är riktigt bedövad. När jag fött och de skulle stoppa blödningen räckte det med att de tryckte utifrån bara, och det gjorde svinont. Och så fort något rörde vid underlivet skakade jag av smärtan.
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-15 11:32:38 följande:
    Åh fifan. Nä jag vill inte höra mer. Kniper ihop både ben och muttmuskler när jag läser det där. Uuuuhhhh....

Jag ska inte skrämmas mer! Jag blev typ lika rädd själv :p
  • mycketsaft

Haha, mina barn säger hej till folk lite då och då, iblanmd blir sonen sur för att han inte får något svar, men då brukar jag säga att dom nog hör dåligt.

• mycketsaft

Han börjar med ett vanligt hej. Sen HEJ, DU! HEJ! HEJ DU!!! HEEEEEJ DUUU!!!!!!

Svar på tråden HANGAROUND