Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

HANGAROUND

Trailer trash TT skrev 2013-05-15 16:39:37 följande:
    Jag säger hej till barn om jag hör att dom hälsar. En morsa som börjar knacka mig på armen då är det bara stört:-d
    Åh, nä så skulle jag aldrig göra, då är det bättre att örklara för banet att personen inte hör eller inte vill prata med folk den inte känner.
  • mycketsaft

Sambon tog hand om barnen medans jag duschade. Ja, han sover... observera även att ina barn finns i närheten.

• mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-05-17 11:23:28 följande:
    Hahaha  skön stil
    Han var uppe och spelade alldeles för länge i natt :p
    fortsätt paddla skrev 2013-05-17 11:27:18 följande:
    Så låg min lilla på hallgolvet igår...det där var roligare!
    Haha, det är så sött med småbarn som somnar mitt i leken :)
  • mycketsaft
    fortsätt paddla skrev 2013-05-17 15:59:44 följande:
    Gud. Nej. Tarantino maraton...

åh, när ska man få tid för det?
  • mycketsaft

Kisse fick följa med ut en stund men hon klev inte ut ur min tröja frivilligt..
  • mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-05-17 12:16:10 följande:
    Jösses, Saftis, gubben din påminner om en polare jag hade i lumpen, han stod lutad mot ett träd under en, förvisso lång och plågsam, övning och somnade. Makalöst. Din gubbe skulle förmodligen klara av samma sak. 

Underbart....Glad 
    Haha, åh, det var illa! Så lätt har han inte för att somna, hans bror däremot har visst somnat ståendes lutad mot en vägg, och sittandes vid matbordet några gånger. Hans rumskompis trodde att han var sur när han satt med armarna i kors och huvudet nedböjt och inte svarade på tilltal..
    Trailer trash TT skrev 2013-05-17 12:57:37 följande:

Jag brukar ofta somna under vatdagsrumsbordet..golvet är nog en favvoplats att sova på
    sambons familj sover på golvet allihop då och då, ni är från vettet, allihopa!

• mycketsaft
    fortsätt paddla skrev 2013-05-17 19:03:35 följande:
    Ja...porrkatten:)
    När barnen springer barfota och hjular på gräsmattan,jäklar vad gott man mår.
    Men nu vill jag bara ha dom i säng.

jag kunde inte hitta hennes tröja så hon var naken, förmodligen därför hon inte ville komma ut ur min tröja :p
    Åh, ja, nu börjar läggning av ungartiden.. Att få dottern att somna är typ omöjligt Gråter 
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-17 20:15:45 följande:
    Åh jag vill koppelträna min mis också! Tror hon skulle bli riktigt glad då, men nog inte haja hela konceptet med koppel.. 

Förra katten gick inte alls ha i koppel, vet inte hur det går med den här egentligen för hon ville bara gosa med matte. Fick ut henne ur tröjan en gång men då stod hon bara stilla och sen kröp hon upp i famnen igen.
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-17 21:17:11 följande:
    Min katt skulle se en katt och försöka fly. Skulle sluta med att jag råkade strypa henne eller nåt

Haha, ja det finns många faror som lurar utomhus! Förra katten (ragdoll) var så korkad, eller vad man ska kalla det, så han var inte rädd för något. Han hade lugnt kunnat lägga sig bakom en bil och bli överkörd. När jag hade mammas katt här så stod hon i attackposition, skrek och fräste, Leffe bara skuttade fram för att hälsa, fattade verkligen inte att hon var arg.. Samma sak med en stor schäfer/collieblandning, som iofs inte var arg, men typ 5 gånger så stor och ville leka.... Ja, han stannade upp och gick inte närmare när hunden började skälla som en galning. Skulle den katten rymma skulle den nog inte leva så länge.
Svar på tråden HANGAROUND