• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-04-27 11:35:40 följande:
    Köpte en ny kattleksak. Den höll i kanske 6 minuter.

Hahaaha! Wow känner igen det där! Allt med fjädrar äts upp här i lägenheten
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-27 11:56:22 följande:
    Inte dåligt att få ett par nästan helt nya g-star helt gratis.. kompisen är också glad eftersom jag är bra på att sälja..sålde en skinnjacka för 400 alldeles nyss.jag kan flörta med vem som helst. Man kvinna doesnt matter
    Var tvungen å gogle lite där, g-star bysor kostar för bövelen 1 000 spänn !!!

Har du erbjudit sex i utbyte mot bysorna, Trailer ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-04-27 12:19:08 följande:
    Var tvungen å gogle lite där, g-star bysor kostar för bövelen 1 000 spänn !!!

Har du erbjudit sex i utbyte mot bysorna, Trailer ??? 
    Hon fick ta på mig lite bara.Jag är dyrare än så
    Manyok
  • ArgaKillen
    mycketsaft skrev 2013-04-27 11:35:40 följande:
    Köpte en ny kattleksak. Den höll i kanske 6 minuter.

Är din katt alltid naken?
  • mycketsaft
    ArgaKillen skrev 2013-04-27 15:06:15 följande:
    Är din katt alltid naken?

Ja, hon har inget som helst hyfs.. Det har hänt att jag klätt på henne men det tar inte lång tid så har hon klätt av sig naken igen.
  • mycketsaft

När hon var mindre hade hon den här korta stunder men nu har min syster lånat den till sin hund.
  • ArgaKillen
    mycketsaft skrev 2013-04-27 15:08:55 följande:

Ja, hon har inget som helst hyfs.. Det har hänt att jag klätt på henne men det tar inte lång tid så har hon klätt av sig naken igen.

Vilken respektlös kisse du har! Hoppas du drar ned rullgardinerna helt så att inte någon moraltant råkar få syn på den genom fönstret och anmäler dig.
  • mycketsaft
    ArgaKillen skrev 2013-04-27 15:34:51 följande:

Vilken respektlös kisse du har! Hoppas du drar ned rullgardinerna helt så att inte någon moraltant råkar få syn på den genom fönstret och anmäler dig.

Vi har faktiskt oftast fördraget i vårt sovrum och i sonens rum är hon i princip aldrig så det är bara köks och vardagsrumsfönstret kvar och åt det hållet kan man i princip inte se in i vår lägenhet, huset som är mot oss har inga fönster åt det hållet och sen är det tak som man inte får gå på så det är ganska lugnt. Men sen finns ju risken att hon anmäler mig för att jag lägger ut nakenbilder på henne på nätet Skäms
  • och
    mycketsaft skrev 2013-04-27 15:45:46 följande:

Vi har faktiskt oftast fördraget i vårt sovrum och i sonens rum är hon i princip aldrig så det är bara köks och vardagsrumsfönstret kvar och åt det hållet kan man i princip inte se in i vår lägenhet, huset som är mot oss har inga fönster åt det hållet och sen är det tak som man inte får gå på så det är ganska lugnt. Men sen finns ju risken att hon anmäler mig för att jag lägger ut nakenbilder på henne på nätet Skäms
    Fast folk kan ju rent hypotetiskt stå på stegar med för att se in. Tänk på det!

Men ja, nakenbilder är aldrig bra. Hon är säkert minderårig med? 
    The hard way is the right way.