• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • ArgaKillen
    och skrev 2013-04-27 21:05:45 följande:
    Jag borde alltså fundera på varför jag inte har en grundläggande självbevarelsedrift istället för att göra varma smörgåsar?

Nej dummer ^^. Du borde istället fundera på varför du gör varma smörgåsar istället för en smarrig lasange!
  • ArgaKillen
    Trailer trash TT skrev 2013-04-27 21:31:21 följande:

Ja

Vadå "Ja"? Vi skulle ju skriva en saga i din ära, gemensamt. Men du kanske sa att "Ja" det är vad vi behöver göra!
  • ArgaKillen
    fortsätt paddla skrev 2013-04-27 21:04:21 följande:
    Man kan glömma att äta...det kan man faktiskt.

Paddla vidare!
  • Trailer trash TT
    ArgaKillen skrev 2013-04-27 21:35:42 följande:
    Vadå "Ja"? Vi skulle ju skriva en saga i din ära, gemensamt. Men du kanske sa att "Ja" det är vad vi behöver göra!

Sluta jiddra börja trolla
    Manyok
  • Fröken reserverad
    och skrev 2013-04-27 21:05:45 följande:
    Jag borde alltså fundera på varför jag inte har en grundläggande självbevarelsedrift istället för att göra varma smörgåsar?

ÄT. Nu. Har hela munnen full med hjärtformade ostbågar.
    Reserverad står för upptagen.
  • Trailer trash TT

Klär av mig naken och förför min underbart snygga och heta man. Jag kan skatta mig lycklig som ha en sån otroligt snygg och vältränad man. Han är dessutom väldigt manlig och har en otroligt vältränad kropp. Fast det har ni kanske redan förstått. Vill bara påminna er om hur djävla underbart fin han är min man.

Manyok
  • och
    Trailer trash TT skrev 2013-04-27 21:45:46 följande:
    Klär av mig naken och förför min underbart snygga och heta man. Jag kan skatta mig lycklig som ha en sån otroligt snygg och vältränad man. Han är dessutom väldigt manlig och har en otroligt vältränad kropp. Fast det har ni kanske redan förstått. Vill bara påminna er om hur djävla underbart fin han är min man.
    Vill han inte ligga?
    The hard way is the right way.
  • och
    ArgaKillen skrev 2013-04-27 21:33:33 följande:

Nej dummer ^^. Du borde istället fundera på varför du gör varma smörgåsar istället för en smarrig lasange!
    Aha. Det är enkelt, någon hade också glömt att åka och handla idag. Skafferiet var tämligen tomt.
    The hard way is the right way.
  • Trailer trash TT

Hallå det är inte jag som skrivit det där....nu förstår jag varför min make fnittrar som en brud.jävla skitmake....obs fan det är int jag som skrivit det där

Manyok