Inlägg från: Trailer trash TT |Visa alla inlägg
  • Trailer trash TT
    MrsPenn skrev 2013-05-20 13:22:22 följande:
    Sommar? Var bor du? Här regnar det bara och är 14 grader
    bor i slöddertälje och här är det på altanen just nu 39.3
    Manyok
  • Trailer trash TT
    Feltryck01 skrev 2013-05-20 15:52:26 följande:
    Jag har fått chansen att jobba i s-tälje.. Tog den inte..
    Jag gillar Södertälje men jag jobbar inne i Stockholm. Fast jag längtar in till Sumpan,bodde där i några år i en liten etta
    Manyok
  • Trailer trash TT
    Feltryck01 skrev 2013-05-20 16:05:55 följande:
    Jag bor i samma fina kommun söder om söder som jag växte upp i flyttar aldrig härifrån!

Problemet med s-tälje är att det skulle vara ett jäkla krux att ta mig dit, så jag undviker det. Pendeltåg är inte min grej
    Prata inte om pendeltågSkrikandes Hade inte mitt arbete inne i stockholm varit toppen hade jag bytt och börjat i Södertälje
    Manyok
  • Trailer trash TT

Idag var det varmt som fan på pendeln.. Träffade ett gammalt x på stationen som skulle åt samma håll som mig.Det var kul,har inte sett honom på flera år. Blev lite avis för han hade fler piercingar än migSkrikandes hade massa att babbla om. Han hade precis blivit pappa för första gången.

Manyok
  • Trailer trash TT
    Feltryck01 skrev 2013-05-20 16:28:27 följande:
    Ibland är det så himla roligt att träffa folk ur sitt förflutna, särskilt de man har haft en del och göra med

Har en släkting som jobbar med pendeltåg.. Ska jag framföra dina synpunkter?
    Ja gör det här är en lista

Det är för varmt
    Vissa pendlare luktar illa
    Inte tillräckligt med snyggingar på mornarna
    Pensionärer pratar för högt

Det var väl det jag hade just nu
    Manyok
  • Trailer trash TT
    Feltryck01 skrev 2013-05-20 16:35:13 följande:
    Okej.. *skriver ner*

Ska säga till dem att anställa fler snyggingar som åker pendeltåg, de får gärna ha stora blad som de fläktar resenärerna med. Bra?
    Ja och så får dom gärna vara utan nått på överkroppen
    Manyok