Inlägg från: Trailer trash TT |Visa alla inlägg
  • Trailer trash TT

Jobbat som ett svin .just nu ligger jag nerbäddad och vägrar komma upp ur sängen..

det är dom små sakerna som betyder nått i slutändan

I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT
    Orcha skrev 2014-04-30 22:48:41 följande:
    `Sjukur? Själv är jag tillfrisknad nyss, typ, efter några veckors elände med bronker och lungor. Tror att det röks för lite överlag så idag tog jag mig en överdos majbrasa för att kompensera. Alltså INTE maja. Jävla associationer folk har. Utan brasa. Ja fattar ingen nu efter denna övertydlighet så har jag en sak att säga efter ikväll; Ta Er i Brasan.
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.

Jag har en kompis som heter maja
  • Trailer trash TT

Det jag ville säga nör jag citerade ditt inlägg var att jag har en kompis som heter maja

• Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2014-05-02 13:00:40 följande:
    Det är hur enkelt som helst att sluta röka, min Trailer tro mig, det svåra är att låta bli att börja igen.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

Fast jag röker inte så mycket mest när jag hamnar i ångesthelvetet och nör jag festar..festar inte längre så röktillfällena är inte så ofta.. jag snusar dock mera:)
  • Trailer trash TT
    Kicki85 skrev 2014-05-02 14:12:17 följande:
    Slutade röka för 6 veckor sen eftersom jag är gravid och är fortfarande röksugen varenda sekund dygnet runt. Galet!

Grattis till grav och rökstopp ..jag har faktiskt slutat rökt när jag varit gravid och kännt mig jätteduktig men alla gånger varit röksugen som fan
  • Trailer trash TT

4

Kicki85 skrev 2014-05-03 02:26:09 följande:
    Tack! Ja, jag är så skruvad att jag redan tänker på den dag då jag ammat klart och återupptar mitt rökande....

Känner igen det där av nån anledning
  • Trailer trash TT

Idag är det onanins dag. Eftersom det finns kanelbullen och andra konstiga onyttiga dagar så tänkte jag införa denna nyttiga dag

• Trailer trash TT

Hola...... idag tog jag ingen jacka, är dyngsur och sur..... en lätt regn stod det på smhi.. hahaha fan va dom ljuger

• Trailer trash TT

Jag är trött och förbannad. Flr trött för att bråka och för förbannad för att låta bli.. dilemma

• Trailer trash TT

Hej hola terve

Sitter ute och njuter av värmen. Har precis malt några kaffebönor och gjort en dubbel espresso. (ja jag kan göra kaffe)
     Räknade precis ut att det är bara 4 veckor kvar till semestern,det är drygt en månad kvar till Bråvalla. Måste nog börja packa nu eller?

Idag när jag satt på bussen var det en full man som kräktes. Jag gick av och promenerade hem i värmen. Fulla människor och Sverigedemokrater skulle förbjudas