• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • mycketsaft

Sambon vill inte ligga med mig, så äcklig är jag väl ändå inte?

• mycketsaft

Kanske vore en idé att lägga in bilden med.. smartskaft.. kanske därför han inte vill...

• Anton Chigurh

Nää, du är ju inte inte ett jävla dugg het, SaftisHjärta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Någon behöver en tillsägelse. Och det är inte dig jag tänker på. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-04-28 03:21:47 följande:
    Kanske vore en idé att lägga in bilden med.. smartskaft.. kanske därför han inte vill...

Fan vad fin du är Saftis!! Hjärta Veersta pangbruden va! ;)
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Orcha
    ArgaKillen skrev 2013-04-28 02:24:21 följande:
    Jag är förbannad och kommer inte kunna sova inatt! Så undanhåll natt-gulli-gullet åt någon annna!

ArgaKillen skrev 2013-04-28 02:24:21 följande:
    Jag är förbannad och kommer inte kunna sova inatt! Så undanhåll natt-gulli-gullet åt någon annna!

Äh. Dubbla citeringar och inget riktigt svar borde få dig ännu mer förbannad.
    Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Trailer trash TT

Jag behöver göra nått roligt idag. Kanske skulle kidnappa nån av makens vänner och låtsas att vi är jättebra vänner och gå och fika eller shoppa.

Manyok