Inlägg från: Feltryck01 |Visa alla inlägg
  • Feltryck01

Jag är så jävla bakis hej kom och hjälp mig. Känns liksom bra att jag inte FLade igår. Jag hade fått skämmas.

• Feltryck01

Godmorgon till ännu en söndag. Ett tips i all vänlighet.
    Får ni någonsin rakhyvlar av någon, lägg dem inte i väskan tillsammans med vardagsgrejerna! Och om du ändå gör det, kom ihåg att plocka ur dem så fort du kommer hem. Och om du inte gör det, se till att göra det innan du går någonstans med väskan. Om du inte gör det, ha inte tuggummin i samma väska. Har du det ÄNDÅ så se förfan till att du har plåster i väskan så du slipper betala 40 spänn för något du egenligen har hemma på vägen till jobbet..

• Feltryck01
    Petite Chérie skrev 2014-02-09 17:13:52 följande:
    Förvånad Jag har gjort samma sak..
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
    It sucks, right??

Är det okej att onanera med ett ganska öppet sår i fingret? Känns inte okej med plåster..
  • Feltryck01
    ulfsas skrev 2014-02-09 19:35:18 följande:

Stäm den som gav dig hyvlarna utan en tillräcklig instruktion om att de var skarpa smile1.gif

Man, 50 år.
    Tack Uffe för tipset, men det var min mamma, I'd rather not
  • Feltryck01
    Petite Chérie skrev 2014-02-10 20:21:03 följande:
    Har du inga väldigt små kondomer?
    Eh... Nae.. Funkar gladpack tror du?
    ulfsas skrev 2014-02-10 20:22:21 följande:
    Stäm skiten ur kärringenFörvånad

Kanske bäst att låta bli ändå...

Ja jag skulle faktiskt tro att det är bäst så! Jag kanske skulle kunna be henne om plåster som kompensation. Men känner jag henne rätt skulle jag få tre paket plåster då. Obestämd Nja, så mycket skadar jag mig inte.. Bara då och då på söndagar när jag är ledsen för att det snart är måndag
    Orcha skrev 2014-02-10 20:28:51 följande:
    Får märkliga inbox av nick jag aldrig hört talas om, men alltid med samma fråga:

Å dä du på bilden?

Åjä, så upphetsande...not.
    Läs min pres fakking assholes och se att jag är upptagen med smartare män än så och sluta inboxa med flåsig fråga.

Går kvinnor igång på det där egentligen?
    Obestämd
    Märkligt... Jag får aldrig den frågan? Undrar vad det beror på, jag vill ju också ha uppmärksamhet, jag tänder ju på det buhu!!! Rynkar på näsan
    Anything you say, can and will be held against you.
  • Feltryck01

Can I just say.. Jag tycker inte det är fint (ändrade mig från betydligt fulare ordval) när tjejer smetar på mascara i mängder och klumpar ihop alla deras ögonfransar till typ. Fem klumpar som är ojämna. Och så brukar de ofta vara typ vågiga också. EH..

Tror ni de vet om att det finns kammar? Eller att man inte behöver liksom. Trycka in hela borsten i ögat?

• Feltryck01
    Petite Chérie skrev 2014-02-10 20:56:43 följande:
    Det tror jag absolut! Annars kan du ju säga åt killen att få dig att komma. Det hade jag gjort
    Han är ju borta!! Gråter Gräsänka fram tills fredag... Därav så mycket tid här... Har inte så mycket annat att göra liksom Ensamheten drives me crazy!
  • Feltryck01
    Roxanan skrev 2014-02-10 21:00:17 följande:
    Tandläkarbesök imorgon och en spruta är nödvändigt. Skjut mig är känslan typ...
    Mmmm jag tog en spruta idag. Förstår känslan. Funkar det inte för dig att bara typ, göra som när man knullar någon tråkig men är för artig för att säga det, titta upp i taket så länge och tänka på ditt happy place?
  • Feltryck01
    Orcha skrev 2014-02-10 21:04:52 följande:

Du får min rumpa så tar jag din...
    Ja eller så får du min helt enkelt
    Jag får ju allt av dig, gullefnutt! {#emotions_dlg.flower} Men vad blir kvar till dig? Förvånad
    Petite Chérie skrev 2014-02-10 21:07:24 följande:
    Du skulle ha laddat ner flappy bird innan de tog bort det. Jag spelade i över en timme igår och det kändes som 5 minuter.
    Har de tagit bort det? Why? Ser flera pers på min fb som spelar och spelar.. Fattade aldrig vad det gick ut på..
    Petite Chérie skrev 2014-02-10 21:08:41 följande:

Jag vet vad du menar. Så jävla fult.

Jag har haft tur. Jag behöver inte sminka mig Har kolsvarta, tjocka, långa ögonfransar iallafall och ser solbränd ut även fast jag är solskygg.

Jag "behöver" typ sminka mig. Fast jag gör det bara när jag ska jobba, gå ut eller verkligen känner för't (inte ofta). Mina ögon pallar inte mer och jag är faktiskt snygg ändå
    Har tur med en sambo som dessutom uppmanar mig att sluta sminka mig på heltid...
Svar på tråden HANGAROUND