HANGAROUND
Akta dig TT så de inte tar dig...
Akta dig TT så de inte tar dig...
Jag är så jävla bakis hej kom och hjälp mig. Känns liksom bra att jag inte FLade igår. Jag hade fått skämmas.
Godmorgon till ännu en söndag. Ett tips i all vänlighet.
Får ni någonsin rakhyvlar av någon, lägg dem inte i väskan tillsammans med vardagsgrejerna! Och om du ändå gör det, kom ihåg att plocka ur dem så fort du kommer hem. Och om du inte gör det, se till att göra det innan du går någonstans med väskan. Om du inte gör det, ha inte tuggummin i samma väska. Har du det ÄNDÅ så se förfan till att du har plåster i väskan så du slipper betala 40 spänn för något du egenligen har hemma på vägen till jobbet..
Jag har gjort samma sak..Stäm den som gav dig hyvlarna utan en tillräcklig instruktion om att de var skarpa ![]()

Nja, så mycket skadar jag mig inte.. Bara då och då på söndagar när jag är ledsen för att det snart är måndag 

Can I just say.. Jag tycker inte det är fint (ändrade mig från betydligt fulare ordval) när tjejer smetar på mascara i mängder och klumpar ihop alla deras ögonfransar till typ. Fem klumpar som är ojämna. Och så brukar de ofta vara typ vågiga också. EH..
Tror ni de vet om att det finns kammar? Eller att man inte behöver liksom. Trycka in hela borsten i ögat?
Gräsänka fram tills fredag... Därav så mycket tid här... Har inte så mycket annat att göra liksom
Men vad blir kvar till dig? 
Jag vet vad du menar. Så jävla fult.
Jag har haft tur. Jag behöver inte sminka mig
Har kolsvarta, tjocka, långa ögonfransar iallafall och ser solbränd ut även fast jag är solskygg.