Inlägg från: Feltryck01 |Visa alla inlägg
  • Feltryck01

HANGAROUND

Roxanan skrev 2014-02-11 00:49:28 följande:
    Så nu har du alltså bestämt dig för mer "du-tid"? Låter helt underbart. Önskar att jag kunde uppskatta det bara.
    Jo, det blir lite stressigt, men bara sista timman I februari är det rent allmänt segt, så  jag sparar min energi till påsken då shoppinglusten kommer tillbaka till svenskarna!
    Jag tror du råkar klicka i citaten, och därmed fyller på ett redan befintligt citat. Tror jag. Det var det som råkade hända mig för längesen.
    Orcha skrev 2014-02-11 00:43:26 följande:
    Wy?
    Avmaskningsmedel på nackarna. Varför kämpade jag inte med pillrena, whyyy? Obestämd
    Anything you say, can and will be held against you.
  • Feltryck01

Häckhäxan, inte är du pryd?! Hade jag aldrig trott om dig
    Roxi, det skulle ju verkligen vara något! Snacka om att man skulle släppa spänningarna helt efteråt. Eller så gör ni sånt innan så du blir lite utslagen..

• Feltryck01

Jaså, det var därför den gamla kära rumpbilden försvann jaha ja, välkommen in i gemenskapen, lite vin kanske?

• Feltryck01
    HäckHäxan skrev 2014-02-11 16:01:08 följande:
    Äsch tänkte att alla vet att jag är ett arsle ändå och majoriteten av folket ser ju inte skillnad på bilderna ändå, om man skall tro på mailen i min inbox iaf Obestämd

Vin ja vin är alltid av god, tack. Skål
    Hahaha ja alla som någonsin läst tre inlägg på FL känner ju dig, right? Skrattande

Kommer på posten i övermorgon! FlörtSkål
  • Feltryck01
    Roxanan skrev 2014-02-11 18:34:07 följande:
    Feltryck@ Jag blir för slö efter, måste orka gapa stort. Det skulle ju vara om man värmde upp munnen med att ja... Häckhäxan@ Äsch! Att vara pryd är överskattat. Så länge man konserverar sin perversa sida och tar fram den i lämpliga situationer.
    Han får luta ditt huvud tillbaka lite mer bara så öppnas käften mer!
    Men uppvärmning är ju något det med. Oskyldig
  • Feltryck01
    Orcha skrev 2014-02-11 20:40:45 följande:
    How will you feel are you?

*pluggar språkingska*
    Om du frågar hur jag mår, så är det klart mycket bättre idag, trots bara fyra timmars sömn! Är inte ens trött. Hur fan ska jag kunna sova inatt då..

Hur är det med dig Orchababeh?
  • Feltryck01
    Orcha skrev 2014-02-11 21:08:34 följande:
    Finemang tryckis! *det sista kom lite halvskrikandes*

Ah, det är bra här trots hämtning av huvudvärkande onge varenda em.
    Ångar upp mig över deras papa som inte är så rättskruvad alla gånger
    (läs:rabiat, fixerad, stalker, misstänksam, narcissist) men HEY, det känns som en regel mer än undantag på fl.
    Foten i munnen
    Aje öronen... Jag lider av sömnbrist, men inte är jag döv! Förvånad

Din unge, antar jag. Annars brukar bonusar ofta resultera i huvudvärk. Har jag läst iaf. På FL.

men mannen använder inte barnet för att "komma åt" dig va? Typ tutar i lögner i ungen eller så.. Det är tamefan det lägsta man kan göra som separerade föräldrar..
  • Feltryck01

Una momento. Koppla om datorer-tajm. Teknisk kvinna på G.

Svar på tråden HANGAROUND