HANGAROUND
Lite musik och headbanging
Lite musik och headbanging
Fick för mig att jag skulle måla om i källaren och så fick det bli. Blir lite porrigt rött på väggarna.maken tittar på
Maken vill att jag skall sluta måla och komma och lägga mig. Klockan e ju bara 21.
Godmorgon
Sista arbetsveckan tjohoooo. Just nu hatar jag mitt jobb bara för att dom tvingar en att gå dit. Man kan väl få en extra vecka innan semester som man är ledig.
Maken ligger och sover och jag hatar honom för det ,han ska sitta här och lida med mig och höra mitt gnäll. Han kommer säkert att sova till minst 10 idag.Inga barn som väcker,ingen hustru som för liv.
Vi hade i alla fall en mysig söndagskväll,låg i sängen och mös,kolla film och åt choklad,pratade massa skit till 2 i natt.
Ätit lunch på fridays idag. .supergptt
Sitter och vräker i mig räkor och smuttar vin
Barnen är hos farfar och ska visst stanna där till första Juli. Jahopp
På lördag bestämde vi att dra på kryssning,typ äta buffe tills vi spyr,dricka roliga drinkar och bara vara.
På Onsdag nästa vecka drar vi oss mot Bråvalla. Campingen öppnar klockan 12 på dagen. Wooop wooop

I morrn är det slödag på jobbet. Tänkte åka in vid 8.Har inga möten bokade,inget pappersarbeten NADA. Vi tänkte mest sitta och sörpla kaffe och snacka skit
OBS
chefen är på semester
God morgon
Va skönt det är att bara softa på morgonen. Vid den här tiden brukar jag sitta på pendeln. Slöar lite till innan jag klär mig och börjar dra mig in mot el stockholmo