• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-05 08:01:26 följande:
    godmorgon världen,vad fin du är idag
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • mycketsaft

Katten vill alltid vara i tvättfatet när man använder det, hon tycker bättre om vattnet där än det i vattenskålen eller fontänen. Så här brukar det gå till när jag borstar tänderna: Kisse sitter på toastolen, jag tittar på henne med en varnande blick, hon ser mig i ögonen och verkar förstå att hon inte får hoppa upp. Jag vänder blicken till tvättstället och spottar ut tandkrämen, kisse kastar sig (troligtvis i ljusets hastighet) upp i tvättstället och tandkrämspottet landar på hennes huvud. Tur att hon är lätt att tvätta av. Hon bryr sig iofs inte om att hon går runt med tandkräm på huvudet.

• Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-05 13:13:13 följande:
    mera bullar åt mig
    Gott....Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trailer trash TT

Jag klarar av att spela dom mest invecklade spel som finns men jag fattar inte detta med candy crush saga på FB. Folk klarar av nivå efter nivå och jag klarar inte ens nivå 14 FUCK SKIT SPEL

Manyok