• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-05-04 12:05:50 följande:
    Jag kanske ska fullfölja kontraktet jag inte hann med tidigare ???
    Tisdag är en bra dag. Måndag går bort för då ska vi på fotboll. Fast om jag tänker efter så kan det gå bra efter matchen om du är i närheten av Solna vid halv tio ungefär
    Manyok
  • Orcha
    Anton Chigurh skrev 2013-05-04 12:07:37 följande:
    Gullig du är, Orcha, då bjuder jag på lite Linedance i gengäld. Varsegod å njut....

bigdance.gif 

Tycker nog att den tredje från vänster påminner lite om Sven Melander...
    Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • ArgaKillen
    Anton Chigurh skrev 2013-05-04 12:04:58 följande:
    Skål....jag gillar dig, AK.

Inte på det sättet. Men ja. Jag gillar dig. Som sagt.

Om jag missat att säga det tidigare så säger jag det igen. Du skrämmer mig... Dock inte lika mycket som jag skrämmer mig själv när jag ser mig själv i spegeln vissa mornar Drömmer
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-04 12:08:14 följande:
    Tisdag är en bra dag. Måndag går bort för då ska vi på fotboll. Fast om jag tänker efter så kan det gå bra efter matchen om du är i närheten av Solna vid halv tio ungefär
    Hur går det med kvällsmaten då ???

Kanske bättre å ta det lite senare på kvällen. Nu är jag förvisso inte i närheten just men jag kanske kan kapa en helikopter. Eller nåt. Jag fixar, Var inte orolig. Är lite collateral damage nåt problem här ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-05-04 12:14:29 följande:
    Hur går det med kvällsmaten då ???

Kanske bättre å ta det lite senare på kvällen. Nu är jag förvisso inte i närheten just då men jag kanske kan kapa en helikopter. Eller nåt. Jag fixar, Var inte orolig. Är lite collateral damage nåt problem här ???
    Maken bjuder på mat på nån grill så maten är klar så det behöver du inte tänka på. Så länge jag och mina kompisar klarar oss så spelar det inte så stor roll
    Manyok
  • Anton Chigurh
    ArgaKillen skrev 2013-05-04 12:14:24 följande:

Om jag missat att säga det tidigare så säger jag det igen. Du skrämmer mig... Dock inte lika mycket som jag skrämmer mig själv när jag ser mig själv i spegeln vissa mornar Drömmer
    Nätterna är värre. Tycker jag...

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-04 12:19:18 följande:
    Maken bjuder på mat på nån grill så maten är klar så det behöver du inte tänka på. Så länge jag och mina kompisar klarar oss så spelar det inte så stor roll
    Va bra, det underlättar, att jag vet du fixar maten, likaså att det ryker ett par, kanske tre, större byggnader på köpet är okej. !!!   Det var skönt. Måndag it is then.

Njut så länge, Trailer....stickheadbanger.gif 
  • Anton Chigurh

Nu skall jag ut å måla gaveln på ladugården, har hyrt en 10-meters lift för ändamålet. Önska mig lycka till. Jag hoppar fallskärm utan att blinka, tycker tom att det är förbannat kul, har gjort hundratals hopp, men en svajig 10-meters lift max utkörd är ingen höjdare. Så att säga.

Vi hörs. Om jag fortfarande lever framåt kvällen.... 

Puss till Damerna i tråden....WetKiss.gif