Inlägg från: Trailer trash TT |Visa alla inlägg
  • Trailer trash TT

HANGAROUND

Maken är stressad,jag sitter och stirrar rakt in i väggen,barn skriker ja det är semester.

I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT

Den här låten lämnar jag er med så kan ni tänka på mig om ni nu har lust,inte för att jag tror det men man vet ju aldrig. Favoritlåt alltid

Inte för att jag lämnar just nu i denna sekund men snart.

Om ni skulle få för er att skänka en tanke till mig så tänk på mig klockan 22 i kväll för då kommer jag vara ett vrak i 8 timmar och ca 15 minuter. Tror jag det var

• Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-07-06 13:47:00 följande:
    "Tycker synd om min Trailer".........Hjärta
    TackHjärta
  • Trailer trash TT

Dagboken

Ville skriva lite innan jag drar från svedala. Är nervös och fruktansvärt rädd just nu. Tagit lugnande och kommer ta en sömntablett i kväll.
    Jag har packat och packat om tusentals gånger men nu räcker det. Är inte allt med finns det ju affä'rer där också.

Maken går mest och ler. Han är så dum min make. Han ska inte le när jag är skiträdd,han ska vara rädd och flippa ur precis som jag.

Har letat som en galning efter mitt intyg på mina mediciner annars får jag väl inte ta med dom. Var tror ni dom var,jo i min hand. Letat efter pappret i en timme och har skiten i handen.
    Letat efter mina glasögon och jag har dom på mig. Ja jag har glasögon men jag är sexig i dom so what.

Dottern har packat en hel väska med leksaker som vi fick packa upp igen. Hon fick välja två saker gaaaaah..

Hoppas ni andra har en jäkligt skön sommar. I love you all so fricking much..

xoxo

• Trailer trash TT

segt internet men god morgon tar och sover lite

min dator vill inte funka den bara strular.

have a nive day