• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Orcha
    ArgaKillen skrev 2013-05-08 22:31:10 följande:

*menar inte blodigt allvar*

Jösses !
    Sovasiglite?
    Natti!

Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • ArgaKillen
    Orcha skrev 2013-05-08 23:10:03 följande:
    Sovasiglite?
    Natti!

Och med det menar du exakt vad tjejen?
  • Anton Chigurh
    ArgaKillen skrev 2013-05-08 22:26:59 följande:

Ja bra idé! Hon verkar lite hungrig...
    På tal om det, vilket märke rekommendera du, AK ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • ArgaKillen
    Anton Chigurh skrev 2013-05-08 23:30:21 följande:
    På tal om det, vilket märke rekommendera du, AK ???

Jag kör med mach-3 från Gilette. De säger att det är det bästa för mannen (The best a man can get). Skitsnack!

Jag upptäckte förra månaden först att de hade ett dolt blad på framsidan, som är till för finliret kring näsan osv. Jag känner mig lurad och är beredd att återgå till engångshyvlarna som ger mig rivsår i ansiktet enbart av ren principsak!  
    Jag är inte arg, jag är förbannad!
  • Anton Chigurh
    ArgaKillen skrev 2013-05-08 23:51:50 följande:

Jag kör med mach-3 från Gilette. De säger att det är det bästa för mannen (The best a man can get). Skitsnack!

Jag upptäckte förra månaden först att de hade ett dolt blad på framsidan, som är till för finliret kring näsan osv. Jag känner mig lurad och är beredd att återgå till engångshyvlarna som ger mig rivsår i ansiktet enbart av ren principsak!  
    Mmm, jag kör Mach 3 Turbo, hur fan man nu kan komma på idén å kalla ett sketet rakblad för Turbo !!!

Iaf, jag är nöjd, ett mycket gediget verktyg. Om inte det vore för priset. Å så gnäller käringarna för småpengarna dom får lägga på bindor och tamponger. Dom skulle bara veta vad en riktig man lägger på rakblad varje månad. 

Engångshyvlar !!! Då lär du se ut som om du forcerat 3 stormhinder med taggtråd, AK. Från typ 1:a världskriget. Men visst, principer är viktiga saker. Och sjukvården i Sverige är ganska bra. Å inte så jävla dyr heller. Akutsjukvården är ju till och med gratis. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • ArgaKillen
    Anton Chigurh skrev 2013-05-09 00:10:24 följande:
    Mmm, jag kör Mach 3 Turbo, hur fan man nu kan komma på idén å kalla ett sketet rakblad för Turbo !!!

Iaf, jag är nöjd, ett mycket gediget verktyg. Om inte det vore för priset. Å så gnäller käringarna för småpengarna dom får lägga på bindor och tamponger. Dom skulle bara veta vad en riktig man lägger på rakblad varje månad. 

Engångshyvlar !!! Då lär du se ut som om du forcerat 3 stormhinder med taggtråd, AK. Från typ 1:a världskriget. Men visst, principer är viktiga saker. Och sjukvården i Sverige är ganska bra. Å inte så jävla dyr heller. Akutsjukvården är ju till och med gratis. 

Kanske ska börja köpa raklödder igen och ge den en chans till. Men jag använder typ ett rakblad i 3 månader innan jag får för mig att byta. Jag vet att jag är en snål jävel!

Engångshyvel är iaf uthärdligt i en månad och kostar ingenting jämfört, men först därefter lider man på riktigt, precis som soldaterna gjorde under 1:a världskriget (tyst minut). Men du som vet, vad är det bästa sättet att hålla hyvlarna vassa och samtidigt ödmjuka?

Sist vill jag påpeka att akutsjukvården inte alls är gratis, enligt min erfarenhet. Man får en faktura hemskickad som tack för att man stod ut med den griniga receptionisten i entrén :/ Senast jag kollade var för precis ett år sedan.
  • Anton Chigurh
    ArgaKillen skrev 2013-05-09 00:38:26 följande:

Kanske ska börja köpa raklödder igen och ge den en chans till. Men jag använder typ ett rakblad i 3 månader innan jag får för mig att byta. Jag vet att jag är en snål jävel!

Engångshyvel är iaf uthärdligt i en månad och kostar ingenting jämfört, men först därefter lider man på riktigt, precis som soldaterna gjorde under 1:a världskriget (tyst minut).

1. Men du som vet,       vad är det bästa sättet att hålla hyvlarna vassa och samtidigt ödmjuka?

2. Sist vill jag påpeka att akutsjukvården inte alls är gratis, enligt min erfarenhet. Man får en faktura hemskickad som tack för att man stod ut med den griniga receptionisten i entrén :/ Senast jag kollade var för precis ett år sedan.
    1. Det är om du ger fan i å använda dom, hyvlarna, då håller dom skärpan ganska länge.

2. Nä, du har nog rätt här, AK, men alltså, om jag blir överkörd av en fullastad timmerbil och därför behöver sy tre, eller möjligen fyra, stygn, är det då så jävligt att jag får hem en faktura på behandlingen ???

Går det under Rot eller Rut den 2:e maj ??? 

AK
    är förövrigt en förkortning för Automatkarbin. Coolt.

Nu tänkte jag gå å lägga mig. Sov gott, AK, å alla ni andra.

Puss till Damerna i tråden....WetKiss.gif

• Fröken reserverad

Vårt jävla tåg blev bortglömt i arboga. Har suttit här i fyra timmar. Kul. Verkligare.

Undrar vad som händer först. Att vi får körtillstånd eller att min av sj beställda taxi kommer först.

Reserverad står för upptagen.
  • Orcha
    ArgaKillen skrev 2013-05-08 23:27:19 följande:

Och med det menar du exakt vad tjejen?

Typ, natti, pucko.
    Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Doofie
    Anton Chigurh skrev 2013-05-09 00:47:32 följande:
    Puss till Damerna i tråden....WetKiss.gif

Naw vilken söt. :)
    You are young, you are free, why don't you sleep with me?