• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-11 10:46:01 följande:
    God förmiddag på er. Glad
    TrailersHjärta make är bakfull. Självförvållat. Å jag har ett uppdrag i eftermiddag.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • HMD

Lyssnar på radio, dricker kaffe, tittar ut genom fönstret. 

Vet inte. Har inte känt efter riktigt än. Men ja jo det är nog ganska bra. Glad

• HMD
    Anton Chigurh skrev 2013-05-11 10:56:07 följande:
    TrailersHjärta make är bakfull. Självförvållat. Å jag har ett uppdrag i eftermiddag.
    Själv drack jag en, en öl igår.  Idag är jag stark.

Oj. ett uppdrag. Vad kul. Glad

• Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-11 11:06:04 följande:
    Själv drack jag en, en öl igår. 

Idag är jag stark.

Oj. ett uppdrag. Vad kul. Glad

Underbart....Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-05-11 10:56:07 följande:
    se till att du får det rätt denna gångenSkrikandes
    Manyok
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-11 11:14:51 följande:
    se till att du får det rätt denna gångenSkrikandes
    Jag tar granatgeväret denna gången, kan tillåta mig lite större felmarginal med en dylik trivselspridare om jag begagnar mig av spränggranat SGR m86 och såklart sk luftbrisad. Men Trailer, du bör hålla ett säkerhetsavstånd på 150 meter hela dagen. Just in case......!
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-05-11 11:22:02 följande:
    Jag tar granatgeväret denna gången, kan tillåta mig lite större felmarginal med en dylik trivselspridare om jag begagnar mig av spränggranat SGR m86 och såklart sk luftbrisad. Men Trailer, du bör hålla ett säkerhetsavstånd på 150 meter hela dagen. Just in case......!
    Antecknar 150 METER. Jag glömmer så lätt
    Manyok
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-11 11:24:22 följande:
    Antecknar 150 METER. Jag glömmer så lätt
    Hmm.....
  • och
    Anton Chigurh skrev 2013-05-11 11:22:02 följande:
    Så istället för att ge mig ryggmassage ska du alltså leka med gevär idag? Hur tänkte du där?
    The hard way is the right way.