• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Feltryck01
    Trailer trash TT skrev 2013-05-17 15:17:35 följande:

Jupp.dom är inte gifta med varandra längre av förståeliga själ
    Det är väl därför tantan är bitter.
    Anything you say, can and will be held against you.
  • Trailer trash TT
    Feltryck01 skrev 2013-05-17 16:33:29 följande:
    Det är väl därför tantan är bitter.

Hon är född bitter haha
    Manyok
  • mycketsaft
    fortsätt paddla skrev 2013-05-17 15:59:44 följande:
    Gud. Nej. Tarantino maraton...

åh, när ska man få tid för det?
  • mycketsaft

Kisse fick följa med ut en stund men hon klev inte ut ur min tröja frivilligt..
  • fortsätt paddla

Ja...porrkatten:)
    När barnen springer barfota och hjular på gräsmattan,jäklar vad gott man mår.
    Men nu vill jag bara ha dom i säng.

• mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-05-17 12:16:10 följande:
    Jösses, Saftis, gubben din påminner om en polare jag hade i lumpen, han stod lutad mot ett träd under en, förvisso lång och plågsam, övning och somnade. Makalöst. Din gubbe skulle förmodligen klara av samma sak. 

Underbart....Glad 
    Haha, åh, det var illa! Så lätt har han inte för att somna, hans bror däremot har visst somnat ståendes lutad mot en vägg, och sittandes vid matbordet några gånger. Hans rumskompis trodde att han var sur när han satt med armarna i kors och huvudet nedböjt och inte svarade på tilltal..
    Trailer trash TT skrev 2013-05-17 12:57:37 följande:

Jag brukar ofta somna under vatdagsrumsbordet..golvet är nog en favvoplats att sova på
    sambons familj sover på golvet allihop då och då, ni är från vettet, allihopa!

• mycketsaft
    fortsätt paddla skrev 2013-05-17 19:03:35 följande:
    Ja...porrkatten:)
    När barnen springer barfota och hjular på gräsmattan,jäklar vad gott man mår.
    Men nu vill jag bara ha dom i säng.

jag kunde inte hitta hennes tröja så hon var naken, förmodligen därför hon inte ville komma ut ur min tröja :p
    Åh, ja, nu börjar läggning av ungartiden.. Att få dottern att somna är typ omöjligt Gråter 
  • Feltryck01

Åh jag vill koppelträna min mis också! Tror hon skulle bli riktigt glad då, men nog inte haja hela konceptet med koppel.. 

• mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-17 20:15:45 följande:
    Åh jag vill koppelträna min mis också! Tror hon skulle bli riktigt glad då, men nog inte haja hela konceptet med koppel.. 

Förra katten gick inte alls ha i koppel, vet inte hur det går med den här egentligen för hon ville bara gosa med matte. Fick ut henne ur tröjan en gång men då stod hon bara stilla och sen kröp hon upp i famnen igen.
  • Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-05-17 20:43:21 följande:

Förra katten gick inte alls ha i koppel, vet inte hur det går med den här egentligen för hon ville bara gosa med matte. Fick ut henne ur tröjan en gång men då stod hon bara stilla och sen kröp hon upp i famnen igen.
    Min katt skulle se en katt och försöka fly. Skulle sluta med att jag råkade strypa henne eller nåt