• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-17 21:17:11 följande:
    Min katt skulle se en katt och försöka fly. Skulle sluta med att jag råkade strypa henne eller nåt

Haha, ja det finns många faror som lurar utomhus! Förra katten (ragdoll) var så korkad, eller vad man ska kalla det, så han var inte rädd för något. Han hade lugnt kunnat lägga sig bakom en bil och bli överkörd. När jag hade mammas katt här så stod hon i attackposition, skrek och fräste, Leffe bara skuttade fram för att hälsa, fattade verkligen inte att hon var arg.. Samma sak med en stor schäfer/collieblandning, som iofs inte var arg, men typ 5 gånger så stor och ville leka.... Ja, han stannade upp och gick inte närmare när hunden började skälla som en galning. Skulle den katten rymma skulle den nog inte leva så länge.
  • Feltryck01

Men snuttarna!! Ja ragdolls är ju kända för att vara jäkligt naiva djur, min är ju dessutom knäpp och helt eldig.. Suck..

• Doofie
    Trailer trash TT skrev 2013-05-17 10:19:02 följande:
    Dottern och jag har bäddat ner oss i soffan i källaren,kollar film nu.Vi har sovit två timmar. Jag är nog också sjuk.Hra fortfarande ont i hela kroppen
    Krya på dig {#emotions_dlg.flower}
    Don't hate me because i'm beautiful.
  • Doofie

Godmorgon, är ni riktigt vakna än? :)

Don't hate me because i'm beautiful.
  • Trailer trash TT

Godmorgon

Fy fan va dåliga vi varit i natt.Mår lite bättre men ska nog krypa ner i sängen igen om en stund

Manyok
  • Mitzy
    Trailer trash TT skrev 2013-05-18 06:33:42 följande:
    Godmorgon

Fy fan va dåliga vi varit i natt.Mår lite bättre men ska nog krypa ner i sängen igen om en stund
    Godmorgon ^-^
    Jag är trött.
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-05-18 06:34:00 följande:
    vill inte ens ha kaffe

Förvånad

Det är illa tt, mkt illa *orolig*
    Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Orcha

Hur kom alla stenar till Sverige?
    - Meteoritregn, enligt sonen.

Jahapp.

Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-05-18 07:48:01 följande:
    Hur kom alla stenar till Sverige?
    - Meteoritregn, enligt sonen.

Jahapp.
    Har har säkert rätt ,det har dom alltid, dom små liven, iaf till viss del, dock så vet jag att en del sten, förutom meteoriterna !!!, förflyttades med isens hjälp under istiden, alltså när istäcket var flera kilometer tjockt och det ligger inte stilla, och då, ser du Orcha, då dras sten å annat mög med under den oerhörda tyngden. Och ja, stora stenar mals ner till mindre under den nämnda processen. En del ner till gruskorns storlek.

Tror jag.

Oavsett....ha en för jävle fin dag.Solig

TRAILER !!!  .....hoppas du mår bättre. Mycket bättre.

Å sist, en favorit i repris. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.