• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Trailer trash TT

Dagbok

Vaknade somnade om vaknade somnade om vaknade somnade om ja så har natten varit.

Vi kollade hockey igår ,gick väl så där. Vi började sextrakassera varandra i första perioden till sverige och sen var det kört.
    Idag är det Måndag,värsta dagen på hela veckan förutom Tis,Ons,Tor.

Har laddat mobilen ,är jobbigt när mobilen dör när man sätter sig på pendeln.Det värsta som kan hända.

Idag har jag inga möten (vad jag vet) kommer sitta på kontoret och pilla på mig själv fram till klockan 15.00.

Handsprit med,padda med,mobil med ja allt är packat nääääääääääääääääää inte glömma kexchoklad

xoxo fuxking diary

Manyok
  • Doofie

Kräftan 21/6 - 23/7

Dagshoroskop - måndag 20 maj

Detta är en övergångsdag, och du behöver tid och utrymme att vara för dig själv med dina tankar. Men det finns också många projekt att hålla koll på, så du behöver vara väl organiserad.

Veckohoroskop - vecka 21

Många idéer växer fram inne i ditt huvud under veckan, och du behöver tid för dig själv för att processa dem. Du mår bra av att ha tät kontakt med människor, men det kan vara bättre att sköta kontakten på elektronisk väg snarare än att träffa människor ansikte mot ansikte, eftersom detta lätt kan bli lite för distraherande. Helgens fullmåne innebär att denna trend accentueras - det finns mycket arbete för dig att ta hand om, men det är bäst om du får sköta det själv. Tid du tillbringar för dig själv med att meditera över sakernas tillstånd kan ge dig stora insikter, men du kan också lätt känna dig missbelåten. Håll fantasin i schack.

Månadshoroskop - maj 2013

Början av maj är en tid när du behöver uppbåda en betydande viljestyrka för att konsolidera din position, såväl socialt som ekonomiskt, vid en tid när det finns många utmaningar som verkar begränsa din kreativitet eller sociala rörlighet. Barn kan komma att kräva mycket av dig, och en särskild vän kan vara delaktig i att skapa en känsla av likgiltighet. Detta är en tid när du behöver ge prov på din inneboende kraft om du skall kunna åstadkomma en transformation i relationer. Nymånen den 10:e maj betonar i än högre utsträckning ditt sociala liv och ställning, och varslar om en rätt intensiv period när finanser eller någon fråga som rör de normer och värderingar som gäller i samhället framstår som särskilt viktig. Ekonomisk omstrukturering vid denna tid leder till framgång. Vid tiden för fullmånen den 25:e, upplever du hur betoningen i ditt liv ändras, och du känner att du gärna vill kunna hålla dig lite mer för dig själv, för att kunna nära privata drömmar och projekt som återspeglar ditt inre liv och värderingar. Detta är en otroligt fertil tid på ett andligt plan, och det är som om dina antenner vecklas ut helt och fullt, och du mottar budskap om hur allting hänger ihop. Att läsa, lära och kommunicera är vad den här perioden handlar om, och du kan förvänta dig att ditt inre liv stimuleras på ett helt otroligt sätt.

Jahapp.

Don't hate me because i'm beautiful.
  • Doofie

Idag verkar alla vara på ett jättebra humör Drömmer

• Anton Chigurh
    fortsätt paddla skrev 2013-05-20 09:52:03 följande:
    Duh....det är måndag!
    hangin.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Doofie
    fortsätt paddla skrev 2013-05-20 09:52:03 följande:
    Duh....det är måndag!
    Alla hatar inte måndagar men tydligen de flesta.