• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Trailer trash TT

Idag var det varmt som fan på pendeln.. Träffade ett gammalt x på stationen som skulle åt samma håll som mig.Det var kul,har inte sett honom på flera år. Blev lite avis för han hade fler piercingar än migSkrikandes hade massa att babbla om. Han hade precis blivit pappa för första gången.

Manyok
  • Feltryck01

Ibland är det så himla roligt att träffa folk ur sitt förflutna, särskilt de man har haft en del och göra med

Har en släkting som jobbar med pendeltåg.. Ska jag framföra dina synpunkter?

• Trailer trash TT
    Feltryck01 skrev 2013-05-20 16:28:27 följande:
    Ibland är det så himla roligt att träffa folk ur sitt förflutna, särskilt de man har haft en del och göra med

Har en släkting som jobbar med pendeltåg.. Ska jag framföra dina synpunkter?
    Ja gör det här är en lista

Det är för varmt
    Vissa pendlare luktar illa
    Inte tillräckligt med snyggingar på mornarna
    Pensionärer pratar för högt

Det var väl det jag hade just nu
    Manyok
  • Feltryck01

Okej.. *skriver ner*

Ska säga till dem att anställa fler snyggingar som åker pendeltåg, de får gärna ha stora blad som de fläktar resenärerna med. Bra?

• Trailer trash TT
    Feltryck01 skrev 2013-05-20 16:35:13 följande:
    Okej.. *skriver ner*

Ska säga till dem att anställa fler snyggingar som åker pendeltåg, de får gärna ha stora blad som de fläktar resenärerna med. Bra?
    Ja och så får dom gärna vara utan nått på överkroppen
    Manyok
  • Kicki85
    Trailer trash TT skrev 2013-05-20 19:21:38 följande:

I morrn ska jag fixa side cut. Var ett tag sen men vill ha tillbaka det.Blir nog så här
    Precis den bild jag ville se på min första dag på jäkligt länge utan cigaretter... Skrikandes
  • Trailer trash TT
    Kicki85 skrev 2013-05-20 19:28:55 följande:
    Precis den bild jag ville se på min första dag på jäkligt länge utan cigaretter... Skrikandes
    sorrySkäms
    Manyok