• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Trailer trash TT

Tycker det är så fucking roligt när folk skriver på FL att invandrare måste prata flytande svenska mm och så kan dom inte stava själva ens..Fucking funny

Manyok
  • Orcha

Sebastian Gehrman tror jag han hette. En rumänsk man som blivit delad skitmånga gånger på fb... Eller, nja, hans text om Husby-bränderna iaf. Något som gav mig sol i hjärtat! Det plus mina nyinflyttade grannar som bjöd på persisk mat igår. I båda fallen, stolta svenskar med utländskt ursprung. Själv då, jo tjeckiskt öl, italiensk mat snart med ett glas franskt. Skål tamejfan!

Make love, not english quotes...
  • Bams
    Orcha skrev 2013-05-25 19:59:37 följande:
    Sebastian Gehrman tror jag han hette. En rumänsk man som blivit delad skitmånga gånger på fb... Eller, nja, hans text om Husby-bränderna iaf. Något som gav mig sol i hjärtat! Det plus mina nyinflyttade grannar som bjöd på persisk mat igår. I båda fallen, stolta svenskar med utländskt ursprung. Själv då, jo tjeckiskt öl, italiensk mat snart med ett glas franskt. Skål tamejfan!
    Skål gullrumpa. Hjärta
  • Feltryck01

Jag sitter och lyssnar på min och syrrans låt och blir helt gråtig av att tänka på bröllop senare i framtiden. Planerar tal för världens bästa syster. Hjärta

Skål på er och hoppas ni också känner er lyckliga i hjärtat! Skål

(Att jag typ pajat telefonerna på jobbet säger vi inget om Solig

Anything you say, can and will be held against you.
  • Orcha
    Bams skrev 2013-05-25 20:07:52 följande:
    Skål gullrumpa. Hjärta
    Skål
    Make love, not english quotes...