• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-05-24 22:39:18 följande:
    Åh, hej! Nu blev jag glad igen :D
    Jag jobbar ju jämt nu för tiden.. Men ikväll och imorgon är jag ledig.   
    Samma här visserligen! Maj är busy busy! Och nu jobbar jag tre helger i rad dessutom, håhååjajaa..

Förstår att man chillar lite dock. Har börjat känna av symptom som får mig att misstänka att jag är allergisk mot idioti, men känner mig bättre efter att jag varit ifrån FL ett tag Flört

Har ni varit ute och käkat idag?  
    Anything you say, can and will be held against you.
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-24 23:24:26 följande:
    Samma här visserligen! Maj är busy busy! Och nu jobbar jag tre helger i rad dessutom, håhååjajaa..

Förstår att man chillar lite dock. Har börjat känna av symptom som får mig att misstänka att jag är allergisk mot idioti, men känner mig bättre efter att jag varit ifrån FL ett tag Flört

Har ni varit ute och käkat idag?  
    Ja man blir ofta på dåligt humör av att vara på fl tyvärr..
    Jepp, vi skulle på O'learys för att sitta på taket, uteserveringen för där är det sol länge men det var fullt. Så fick vi leta någon uteservering som hade plats, men det gick ganska fort ändå :) Sen var det grillbuffé där dessutom. 
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-25 06:46:57 följande:
    Morrn
    Morr, underbara. Ha en skön lördag....Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-05-25 07:01:21 följande:
    Morr, underbara. Ha en skön lördag....Solig
    MORRN.....fan.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Feltryck01

Godmorgon. Ska jobba idag och imorgon och tre helger i rad nu. Det är cpvarmt ute, betyder det mycket shopping eller inte?..