Inlägg från: Ronga |Visa alla inlägg
  • Ronga

HANGAROUND

ulfsas skrev 2013-11-12 16:44:08 följande:
    Va, hänger ni alla i Kista C. Jag bor i Sumpan så jag är också där iblandSolig
    Kista-Sumpan och Solna håller ju på att bli gigantiskt. Mycket trevligt att se ;)
  • Ronga
    ulfsas skrev 2013-11-12 21:44:30 följande:
    Sumpan skall gå från 40000 till 60000 inv på några år. Tur att jag bor i ett svårförtätat områdeSolig
    Haha
    Så länge ingen stör en själv så får det gärna flytta in massa folk :) 
  • Ronga
    ulfsas skrev 2013-11-12 22:24:18 följande:
    Japp. Så är det. 20000 i min trädgård blir väl trångt.
    Man har byggt ut i skog, gamla militärområden och förtätat. Vad som återstår vet jag inte var det skall ligga ännu. Det har blivit fina och dyra områden. I Sumpan ligger en 1:A runt miljonen och en 4:A på 3.5-4.5. Området är väldigt centralt så det blir nog bra.
    Har två kompisar som bor i centrala delarna av Sumpan. Tycker det är sjukt vackert där och hade lätt skaffat mig en lägenhet där om chansen dök upp. Pendeln finns och även Tbanan, massa affärer och livligt. 
  • Ronga
    ulfsas skrev 2013-11-13 17:05:05 följande:
    Området blir bättre och bättre. Ligger bra till. Rätt centralt. Det har flera storbanker märkt. SEB och nu Handelsbanken har stora kontor där. Det gör att de blir fler som har krav och pengar för att få en god service.
    Tåg, T-bana och på rätt sida om stan för att nå Arlanda är också bra. 
    Stämmer bra det. Sälj mig ditt hus så att den kan gå upp i värde Demon
  • Ronga
    mycketsaft skrev 2013-11-16 19:29:56 följande:
    Fick en rådjursstek av grannen bara för att han tycker att jag är så trevlig Skrattande
    Vilken granne
    Mer bra grannar åt folket! 
  • Ronga
    Orcha skrev 2013-11-16 20:49:43 följande:
    Jagade fds grannes katt idag.
    På tal om grannar alltså.

Annars?  
    Jag hade ansett dig vara en bra granne. Gillar inte katter Obestämd

Annars en lugn dag och ännu lugnare kväll som kommer att resultera i filmer och frukt.....och coca cola.
    Hoppas att du har det lika skönt. 
  • Ronga
    Orcha skrev 2013-11-16 21:03:43 följande:
    Alltså grannen flyttade just, katten inte.

Var ute ett tag, jagade katt, katten blev jagad av annan katt, jag jagade in till granne, granne jagade fd grannes katt.

Ja, sen blev det bra.  
    Låter minst sagt som en äventyrlig lördag
  • Ronga
    Orcha skrev 2013-11-16 21:17:14 följande:
    Jamenmjao...liksom
    Men typ!
  • Ronga

Haha hitta precis en dokumentär om Mermaids och skaparna menar på fullaste allvar att dessa existerar.
    Ska man chansa på den, låter som bortkastad tid........hm!!?? 

• Ronga
    ulfsas skrev 2013-11-16 21:57:37 följande:
    Självklart skall du se den. Se sedan dokumentärerna om Yetin och Enhörningen och Loch Nessmonstret. Sanna allihop.
    Mm trevliga figurer, träffat på dom allihop
    Orcha skrev 2013-11-16 21:59:17 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-26-434/m71655492.html

Jag blev arg. 
    Jag som förälder hade blivit arg och definitivt tagit ett snack med dottern. Gillar inte när man ska objektifiera sig själv.

Svar på tråden HANGAROUND