Inlägg från: Ronga |Visa alla inlägg
  • Ronga
    Orcha skrev 2013-12-06 09:25:20 följande:
    Tack. Ja vinkeln är jag särskilt nöjd med. Cool
    Vissa har talang för detta, andra inte. Du har det definitivt!
  • Ronga
    Trailer trash TT skrev 2013-12-06 17:16:30 följande:
    Fan va jag hatar denna jävla årstid. Låser in mig i källaren och kommer ut när det blir vår
    Men det är väl mysigt med snöiga städer och pyntade hus :D
  • Ronga
    Orcha skrev 2013-12-08 12:15:05 följande:
    Jo. Men det är ju för baaarnens skull!Nalle
    Allt för barnen. Är evigt tacksam till mina föräldrar som jämt gav oss barn bästa julen år efter år Hjärta
  • Ronga

Ännu en som inte kan sova. Jag längtar efter att få lägga huvudet på min svala kudde och sakta somna in och komma in i drömmarnas värld.

• Ronga
    Matildet skrev 2013-12-15 04:37:18 följande:
    Nackdelen med att inte kunna sova är att jag börjar bli rätt hungrig. Är nog bra att folk redan ätit upp allt onyttigt här hemma....
    Varför kan du inte sova? Inte trött, kan inte av någon anledning...?
  • Ronga
    Matildet skrev 2013-12-15 04:43:20 följande:
    Är ganska trött, men kan inte slappna av ordentligt. Är mycket jag går och tänker på.. Själv då?
    Har en gäst som snarkar något katastrofalt samt gör skumma ljud ifrån sig, och jag är ultra känslig för sådant :(
  • Ronga
    Matildet skrev 2013-12-15 04:50:21 följande:
    Usch vad jobbigt! Jag förstår dig verkligen där att det är omöjligt att sova. Är också extremt känslig för sånt. Mitt ex kunde snarka ganska duktigt ibland. Då blev det alltid sömnlösa nätter. Du kan inte testa att buffa till gästen lite försiktigt? Så kanske du hinner somna innan h*n börjar snarka igen.
    Jag gillar inte att röra på honom när han sover. Dessutom så rör han sig ganska mycket och hamnar ofta i snarkande positioner :/ För min del räcker det med att någon andas för högt för att jag inte ska kunna somna. Jobbigt att vara mig :/
  • Ronga
    Matildet skrev 2013-12-15 05:00:47 följande:
    Jobbigt läge :/ Är också likadan där. När jag ska sova ska det vara mörkt och fullständigt knäpptyst. Hatar klockljud och vatten som droppar från kranen. Fast mitt hatobjekt är nog snarkningar, måsljud och ljud från kylskåpet. Dessutom är jag väldigt lättväckt också. 
    Det roliga är att jag kan somna till klockljud, ljud från teven, eller om det kommer oväsen utifrån. Men just SNARKNINGAR, lättare eller grövre, är jag totalt allergisk mot. 
  • Ronga
    Matildet skrev 2013-12-15 05:49:28 följande:
    Klockan är fan 6 snart. Måste nog försöka sova nu... wish me luck. 
    Good luck!

Själv går jag o lägger mig vid 7.
Svar på tråden HANGAROUND