Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

Trailer trash TT skrev 2013-06-25 22:37:50 följande:
    hahaha fick du 24-timmars för det Köp en ny cykel tycker jag
    Mmm, trots att jag i förväg skickade PM till en modde att det var ett försök att höja stämningen på FL, å inget annat, men men. FL i ett nötskal.

En ny cykel !!!  Låter bra tycker jag. Första gången jag provade en sån däringa cykel med 150 växlar ( min fd styvfars helt nyinköpta dessutom ) du vet , en sån utan fotbroms, du måste bromsa med handbromsarna, då kom jag upp i en hiskelig fart, och blev lite förvirrad när det var dags å stanna, men visst, jag fick stopp på möget, rätt mot ett träd, jag slog mig nåt så in i helvete och krökte framgafflarna så cykeln var totalt obrukbar. Min styvfar skrek, fast inte av glädje. 

Jag får se om jag vågar mig på detta vågspel igen. Jag hoppar hellre ur ett fullt fungerande flygplan på 4 kilometers höjd. Om jag får välja. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-06-25 22:50:31 följande:
    Kan du bilar, Anton?
    Njaa, jaaa, joo, det var en tämligen vidsträckt fråga, Orcha, men visst. Om du vill ha en rakt svar. Ja. Jag kan bilar.

Tror jag.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-06-25 23:01:07 följande:
    kollar big bang
    Förresten har du alltid en stående inbjudan till Höladan, Trailer,Hjärta kasse eller inte. Självklart.

Såpass hann jag se, trots att tråden åkte inom 10 minuter.  

Big Bang.....det var väl då universum och sånt där tillverkades, eller är jag helt ute å seglar. 
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-06-25 23:21:57 följande:
    Orkade inte skriva ut hela berättelsen om universums utveckling
    Det är ju den jag vill läsa och insupa denna underbara kväll, eller senast i morrn då, så du får helt enkelt sätta dig å plita ner den storyn, Trailer, börjar du omedelbart borde du vara klar innan klocka 05.00, om du inte fuskar med en massa kaffepauser ideligen. 

Jag är trött, körde dubbelpass på gymmet idag, jag kommer inte hinna träna på några dagar, då kan det bli såhär, men berättelsen om universums uppkomst, den ser jag med spänning fram emot vid pass 06.00 i morgon.

Nu skall jag gå å klämma i mig kvällens sista proteindrink och ett antal ostmackor så jag har lite å växa av i natt. Jag räknar med att det blir knulla av en bra stund först, men så småningom blir det nog lite sömn med, och då är det en fördel om jag tryckt i mig sisådär 50-60 gram protein och lika mycket kolhydrater.

• Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-06-26 06:48:50 följande:
    Varför går de sönder utan att fråga först?
    Skrikandes

Godmorgon alles, första dagen på länge med gråa skyar, och vi som ska ha bbq ikväll.
    Hålla tummar för solsken och värme!
    Solig
    Det finns inprogrammerat i bilens huvuddatore när dom skall gå sönder
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-06-26 06:48:50 följande:

Varför går de sönder utan att fråga först?

Skrikandes

Godmorgon alles, första dagen på länge med gråa skyar, och vi som ska ha bbq ikväll.
    Hålla tummar för solsken och värme!
    Solig
    Det finns inprogrammerat i bilens huvuddator när en viss del skall haverera. Biltillverkarna tjänar dåligt med pengar på nybilsförsäljning, men tar igen det på reservdelarna, Orcha, det är sånt vi stackars bilägare får tugga i oss. Bygger du en bil av enbart reservdelar har någon räknat ut att du får betala 20 (tjugo) gånger inköpspriset. Ungefär.

Så då programmerar ingenjörerna in när en bils rattlås skall sluta fungera, tex, och så du får ta bärgning till verkstan och byta rattlåset som ju måste tillverkas specifikt till din bil iom att den har immobilizer. Det är så det fungerar. Jag vet. Jag har bytt ett havererat rattlås. Gick inte å bogsera skiten eftersom jag inte kunde vrida nyckeln ens. Detta var förutbestämt av högre makter på Torslanda.

Så nu vet du.

Å GOD MORGON.Solig 
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-06-26 10:56:05 följande:
    Sorry Anton men jag somnade när jag skulle skriva om universumRynkar på näsan

Vill ni höra nått TYPISKT

JAG HAR FÅTT MENS 6 DAGAR INNAN UTSATT TID.
    Fan, Trailer, jag tycker seriöst, förbannat synd om dig, jag vet ju vad som väntar runt hörnet. Inte Murphys lag, men nåt åt det hållet. 

Du har min fulla sympati här. Hjärta

Jag håller med....FUCK.
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-06-26 09:05:26 följande:

Visste väl att du kunde allt om bilar! Solig
    Japp.....Glad

Ha en riktigt skön dag, Orcha.

Gäller hela högen. Såklart.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-06-26 12:33:28 följande:
    Håret färgat,naglarna målade,allt packat. Vid 4 drar vi för att hämta några kompisar. Kommer bli väldigt fullt i bilen,tur vi har stor bil. 6 backar öl ska få plats ocksåFörvånad
    Nu blir jag sådär grön igen, Trailer, kan du inte berätta om all skit i stället, som att du fått mensen, ni har glömt köpa öl, ni har hittat ett jättehål i tältet, bilhelvetet har fått pyspunka på tre av hjulen, myggmedlet var helt slutsålt på apoteket och sånt där, Trailer, göra mig lite glad helt enkelt.Hjärta 
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-06-26 18:41:56 följande:
    FEEEST! Skål
    Skål.............Hjärta
Svar på tråden HANGAROUND