Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

Trailer trash TT skrev 2013-07-30 18:39:43 följande:

" rel="nofollow" target="_blank">

Övningsfilm
    Min underbara TrailerHjärta......jag har tyvärr aldrig haft det oerhörda nöjet att skåda den främsta gruppen av dom alla, jag snackar förstås om Rammstein, det vet du, men för alla andra som följer denna tråden väljer jag att tala om att det är RAMMSTEIN jag hänvisar till här....så !!!

När jag nu kommer till skott, så att säga, och tar mig till en konsert inom lämpligt avstånd. Måste jag hålla på sådär då  ????????? 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-07-30 18:48:00 följande:
    Ja du måste lära dig headbanga,det är ett måste, särskilt på rammsteinSkål
    Får jag någon behållning av konserten då ???

Jag skall lyda dig, Trailer, var inte orolig, men jag bara undrar om jag kanske bör leja någon till att spela in konserten så jag efteråt vet vad det var jag såg och hörde. Eller borde sett och hört....eller ja, jag lär ju inte missa musiken, men jag har vissa farhågor vad gäller den visuella upplevelsen. 
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-07-30 19:26:30 följande:
    Ha alltid nån som spelar in konserter. Jag är alltid en sån som röjer längst fram så maken filmar alltid så jag kan se efteråt. Vissa saker missar man ju-D
    Okej, jag skall ta det tipset till mitt hjärta. Tack, Trailer.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-07-30 19:33:35 följande:
    På lördag ska jag gå prideparaden med kompisar. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig eller inte ha på mig. Det lutar åt sjuksköterska klänning eller lack och piska
    Jag föreslår en kombo här, sjuksköterska klänning...med en riktigt rejäl niosvansad till det. Du kommer göra succé...
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-07-31 06:18:51 följande:
    Ikväll ska jag besöka friskis och svettis och köra kettlebells en timme
    Hjärta
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2013-07-31 10:34:36 följande:
    Jag var på Rammstein i Globen för ett par tre år sedan. Skitbra. Vill gå igen om det blir läge.

Jag köpte en biljett utanför som kostade 2500kr men det var det värt. Satt/stod bra till ca 30m från scenen på vänster sida. Fan vad det smällde och hettade till ibland.Drömmer 
    Jag blir grön av avund här, Ulf, fan va jag vill se dom jag med, kommer dom vara i närheten av mitt tvekar jag inte, hoppas bara jag får till det med headbangandet, men jag tänker börja träna redan i eftermiddag, jag har förstått på Trailer att det krävs en rejäl uppoffring på den punkten. 

2 500 SVENSKA riksdalar är dock vad en lyxhora kostar en halvtimma, en respektabel summa, således, Ulf.....
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2013-07-31 10:55:53 följande:
    I wouldn't knowSolig

Ibland är det värt en stor summa då jag gick dit helt oplanerat och således biljettlös inledningsvis.
    Jag hade gett samma pengar om jag var i ditt ställe, Ulf. Lätt....Glad

För konserten alltså !!!
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-07-31 13:53:10 följande:

FUCK.....det var nice detta.....Skål Skål Skål
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-07-31 23:00:31 följande:
    Jag behöver sova verkligen. Dom tänkte skriva in mig idag men jag ville hem. Har fått extra dos sömnmedel.får se hur det blir i morrn.. kram alla
    Fan, Trailer....du vet.Hjärta Hjärta Hjärta
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-08-01 07:44:24 följande:
    Sitter på öppenvården och dricker kaffe. .känns tryggt.. trött men det känns okej. . Tack för att ni finns
    Tack för att du finns, Trailer, du gör världen finare.....Hjärta
Svar på tråden HANGAROUND